Na obědě jsem seděl na kraji stolu, jedl kuře s rýží a poslouchal Pottera, který z nebelvírského stolu, obklopený studenti, vyprávěl nějakou vtipnou historku. Nezapomněl být u toho tak hlučný, až to bylo slyšet přes celou síň. Samozřejmě se naparoval a nezapomněl si každou chvíli vjet do rozcuchaných vlasů.
Lily seděla dál od té poslouchající skupiny a četla si knížku. Když se dav začal smát, jen zavrtěla hlavou a šoupla se na lavičce o kousek dál. Jenže lavice nebyla nekonečná a tak zachvilku skončila na samém kraji. S povzdechem zavřela knihu, položila jí vedle sebe a začala se věnovat obědu. Jenže jen co chtěla spolknout první sousto, dav se zase rozřechtal na celé kolo. To už Lily ztratila nervy. Vidličku hodila zpátky do talíře a nasupěně šla směrem k Potterovi.,,Pottere, přestaň se tady jevit na celou síň! Někteří by se rádi najedli! Ještě jednou uslyším ten tvůj otravnej hlas a vykopu tě odsaď osobně!"
,,Ach Evansová, co kdyby si místo toho odešla prostě ty. A nebo si běž sednout támhle k Srabíkovi, to je snad dostatečná vzdálenost od mojí dokonalosti."
,,Dokonalosti? To jo.. Jsi jen namachrovanej blbec Pottere!"
,,Zapomněla jsi přidat 'vtipný a okouzlující'."
Lily ztratila nervy, vzala ze stolu květákovou polívku a vylila mu jí na hlavu. Celá Velká síň se začala smát.
,, Tak a teď jsi ještě mokrý."
Usmála se na něj a sedla si zpátky ke svému obědu. V klidu se najedla, vzala knihu a odcházela do společenky.
,,Počkej Evansová.Tohle ti jen tak neprojde."
Křičel za ní Potter. Lily se ale ani neotočila a s úšklebkem prošla dveřmi a pokračovala ke schodům.Ahoj Všichni
Jak vidíte je tu nová kapitola! Wauuu ani tomu nevěřím popravdě😂. Snad se bude líbit.
ČTEŠ
Deník Severuse Snapea
Fanfictiondeník který si psal Severus od svých 10 let až do konce svého života.