Byli jsme u Lily v pokoji a četli si z knížky kterou si Lily koupila v Příčné.
,, Hej Lil! Jdeme s maminkou do lesa, jdeš s námi?" Zakřičela z kuchyně Petúnie
,, Nene, my si tu se Sevem čteme",, Zase s tím Snapem... jsi divná!" Zakřičela Petúnie nahlas a vyběhla z domu.
,, Achjo, mrzí mě, že je taková",, Lil, já ti to věřím, ale tebe nemá co mrzet. Ona je na tebe zlá. " Řekl jsem.
,, Určitě si stěžuje mamince. Možná je uvidíme z jejího okan, pokud jsou ještě na zahradě. Pojď " Vstala a chytla mě za ruku.
V pokoji, který patřil Petúnii jsem se cítil zvláštně. Jako bych cítil, že tu nejsem vítaný.
,, No, tak už asi šli." Řekla Lily vykukujíc z okna.
Otočil jsem se k odchodu, když jsem si všiml, že na Petúnině posteli leží obálka se znakem Bradavic. Vzal jsem dopis do ruky a zavolal na Lily. Ta pečeť poznala a dopis otevřela. To co jsme si přečetli jsme nečekali.
Petúnie prosila, zda by jí profesor Brumbál nemohl také nechat jet do Bradavic. On samozřejmě odpověděl, že děti bez kouzelné moci tam nemají co dělat.
,, Tomu se mi nechce věřit. Myslel jsem, že mudlové si nemohou dopisovat s Bradavicemi. Kromě rodičů samozřejmě. Určitě jsou na poště kouzelníci a ti poštu třídí."" Já nevím Seve. Tohle jsem vážně nečekala."
----
Ahoj Všichni!
Chci vám poděkovat,za podporu, kterou mi dáváte :)
tuhle kapitolu vydávám v noci kvůli tomu, že dnes je to už měsíc, co nás opustil představitel Severuse Snape. Měsíc co umřel Alan Rickman. Je to už měsíc co se jeho srdce zastavilo a i když je měsíc vlastně krátká doba mě to přijde jako věčnost. Není den co si na něj nevzpomenu. Je hrozné myslet na člověka, který nedýchá, který už nic neví. Myslím, že nejsem jediná. No, ale bohužel se stalo a život jde dál i když pro chudáka Alana skončil. Asi 2 dny po jeho smrti jsem narazila na jedno video. Jsou tam některé Alanovi vtipné momenty a musím říct, že u některých jsem se velmi nasmála. Dám vám jsem odkaz, protože to stojí za to se na něj kouknout. No dobře, myslím, že jsem se už rozepsala moc a navíc se mi nějak zavírají oči. Tak já to tu ukončím.
Alane myslime na tebe 💕 A L W A Y S
ČTEŠ
Deník Severuse Snapea
Fanfictiondeník který si psal Severus od svých 10 let až do konce svého života.