na nástupišti

312 29 4
                                    

Kdyz jsem otevřel oči, uviděl jsem nástupiště, které málem praskalo ve švech. Studenti nastupovali do vlaku, čekali na ostatní  a nebo se loučili s rodiči. Nad hlavami poletovalo pár sov a malé děti běhaly sem a tam.  Prostě naprostý chaos.
Koukl jsem se na Lily, která ještě nehybně zírala před sebe. Koukala na bradavický expres, z jehož komínu zrovna vyšel obláček páry. Pomalu jsme se k němu dostávali blíž. Lily se pochvilce vzpamatovala a šla za svojí sestrou, která stála kus od nás a upřeně pozorovala vlak. Začali  se mezi sebou hádat. Lily jí řekla o tom dopisu, co jsme viděli u ní v pokoji. Petúnie jí začala nadávat. Chtěl jsem jít Lily pomoc, ale jen bych to zhoršil. A tak jsem tam jen stál. Když se Lily vrátila měla ubrečený obličej. Konejšivě jsem jí stiskl ruku. Koukla na mě, setřela si slzu, která jí na tváři zanechala šmouhu a usmála se.

Ahoj Všichni  !! :*
Ano, ano já vím.. dlouho jsem nevydala dalsi kapitolu :( moc se za to omlouvam :/
V tomhle dile se nic moc zajímavého nestalo, ale urcite vite co bude v dalsim :O kdo cetl knizky tak vi.. ze v dalsim dile se potkame s Poberty!!
Chci taky moc podekovat tem co tento denik ctou,moc si toho vazim.
Dekuju ;*

Deník Severuse SnapeaKde žijí příběhy. Začni objevovat