Volné odpoledne

221 17 0
                                    

Dnes jsme s Lily měli volno místo odpoledního vyučování. Dojedl jsem dříve a tak jsem šel jako vždy čekat do rohu v blízkosti Velké síně. Pozoroval jsem ostatní, uhnul více stranou když procházel Potter s jeho bandou a vyhnul se tak narážkám a promluvil pár slov s profesorem Křiklanem, který se teprve chystal na oběd. Když jsem si poté chtěl vytáhnout knihu a zkrátit si čekání čtením, příběhla ke mně za zády Lily a strčila mi jemně do ramen.

,,Ach Seve, moc se omlouvám. Viděla jsem tě odcházet a chtěla jsem jí chvilku po tobě, ale Kate mě nechtěla pustit, dokud jsem jí nevysvětlila postup lektvaru proti nachlazení, na který má prý napsat esej."

,,To je v pořádku, Lily. Půjdeme?"

-

Vešli jsme na dvůr a sedli si na nejvíce odstrčenou lavičku, pro více soukromí. Polovina lavičky byla ve stínu a na zbytek svítilo slunce, které dnes bylo velmi teplé. Lily si sedla na vyhřátou polovinu, vyndala si z brašny učebnice a vyhrnula si rukávy.

,, Tak se do toho pustíme!" Zvolala odhodlaně a pak se začala smát.

Řešili jsme nadcházející testy, psali si úkoly a zdělovali si novinky z posledních dnů. Na dvoře bylo málo lidí, tudíž tu bylo ticho a klid.

,,O naši poslední hodinu formulí s Mrzimorem a Havraspárem jeden kluk z Mrzimoru z kouzla 'lumos' udělal ohňostroj a popálil si hábit. Kratiknot začal vyšilovat a spadl z toho svého stojánku z knih rovnou na zem..."  Vyprávěl jsem příhodu, cukaly mi koutky a Lily smíchy začali slzet oči.

Bylo to skvělé odpoledne, kdy jsme po dlouhé době byli nerušeně spolu a mohli jsme všechno probrat. Lily byla šťastná a já byl šťastný ještě tak dvakrát více. Volné odpolední hodiny se stali mou nejoblíbenější částí v týdnu.

Uuu nová kapitola!
Taky to nechapu, ale je to tu! Opravdu jsem se k tomu dokopala😆
Jsem na sebe celkem hrdá..

Dejte mu vědět jak se vám dnešní kapitolka líbila^^

(HAPPY HALLOWEEN🎃🎃)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 05, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Deník Severuse SnapeaKde žijí příběhy. Začni objevovat