Hodina přeměňování

202 21 2
                                    

Ráno jsem se vzbudil a šel čekat před Velkou síň na Lily. Dělali jsme to tak každé ráno, abychom se spolu mohli před vyučováním chvíli bavit. Když Lily přišla usmála se na mě a pozdravila

,, Dobré ráno Seve, čekáš dlouho?"
,, Dobré, ale ne, nečekám."

A tak jsme si chvilku povídali, než začali přicházet ostatní studenti.

,,Tak půjdeme. Uvidíme se na přeměňování!"
Křikla na mě Lily, když se přidávali k ostatním nebelvírům. Já se zase vydal ke Zmijozelským. Pozdravil jsem Luciuse a jeho partu a mlčky šel ke stolu.
Když jsem dojedl, šel jsem na hodinu bylinkářství, kterou jsme měli společně s Mrzimorem. Takhle probíhala polovina dne. Když jsme konečně měli hodinu Přeměňování s Nebelvírem.
Vešel jsem do třídy a porozhlédl se. Lily už seděla v naší lavici. Došel jsem k ní, sedl jsi a pozdravil. Začali jsme si vyprávět zážitky z dnešních hodin. Lily byla naprosto nadšená, když jsem jí řekl, že profesorka Prýtová chce s Nebelvírem a Zmijozelem příští hodinu přesazovat první mandragory. A tak jsme si povídali, než do třídy vešla profesorka Mcgonagallová.
,,Dobrý den žáci, dnes budeme přeměňovat zápalku na jehlu."
Profesorka nám ukazovala postup, když v tom se zastavila

,, Kde je Potter s Blackem?"

Nikdo neodpověděl. A tak se profesorka vrátila zpátky k postupu. Zachvíli se ale otevřeli dveře a dva studenti se rozeběhli ke své lavici.

,,Kde pak jste byli pánové?"
,,No paní profesorko...my jsme se ztratili když jsme se vraceli pro učebnici..."  řekl Potter určitě první výmluvu co ho napadla.

,,Tak to abyste si pro příště sehnali mapu. Srážím Nebelvíru 10 bodů."

Lily vedle mě si povzdechla a zakroutila hlavou.
Napsali jsme si ještě pár složitých pokynů, než nám paní profesorka dala každému jednu zápalku. V jehlu jsme jí přeměnili jen já, Lily a pochvíli i Potter, který mohl pýchou prasknout. Vykřikoval tak nahlas, že jsme to slyšeli  i my v první lavici.

,,vidíte to? To jsem ale dobrej co?" Chlubil se a Black mu potichu tleskal.

,,To by pro dnešek stačilo! Můžete si sbalit, budeme pokračovat příště."
Řekla profesorka a začali si přivolávat zápalky zpátky k sobě.

,,Pojď Lily, jdeme na oběd." Řekl jsem a sbalil si učebnici. Společně jsme se tedy vydali do Velké síně.

Ahoj Všichni!
Je tady teda další díl a ani neuběhla taková doba :D
Ještě bych vám chtěla popřát krásný Nový rok 🎉❤️
Snad jste si užili svátky a volno. A samozřejmě nový díl ;) :D

Deník Severuse SnapeaKde žijí příběhy. Začni objevovat