Abby szemszöge:
Na jó, azt hiszem az a legegyszerűbb, ha a legelején kezdem.
A nevem Abony Maria Stark a zseni, milliárdos, playboy és emberbarát Tony Stark lánya, aki nem mellesleg a Vasember.
Az anyám (már ha lehet annak nevezni), 13 éves koromban, mikor talált magának egy új pasit, aki már fogalmam sincs hogy hanyadik, lepasszolt az apámnak, akinek gőze sem volt arról, hogy létezem. Egy kis baleset voltam a múltjából, ahogy az anyám mondta mindig. De Tony elfogadott, vigyázott rám és a gondomat viselte, én lettem a kis hercegnője.
Hála Istennek mindenben rá hasonlítok, külsőleg és belsőleg is. Barna haj, barna szem, a Starkok esze és a zenei ízlés vagyis: AC/DC, Black Sabbath, Hollywood Undead, 3DG, Skillet. Az utolsó három inkább az enyém, de az első kettő...
És most 6 évvel később, 19 évesen elkövettem a legnagyobb hibát amit csak egy Bosszúálló lányaként lehetett. Beleszerettem az ellenségbe és ez alatt Lokit a bajkeverés, csalás és hazugság istenét értem. A világom mióta megismertem ezer darabra hullott szét. Hogy lehet szeretni valakit aki majdnem elpusztította New York-ot és utána le akarta igázni a bolygót? Fogalmam sincs, de azt tudom, hogy amióta Thor vissza vitte Asgardba olyan mindtha a szívembe tört szúrtak volna és minden nap ezerszer megforgatnák benne.
Miért gondolok rá mindig? Miért nem verem ki a fejemből? Miért nem lépek egyszerűen tovább? Miért nem vagyok dühös rá azok után amiket tett? Egy okom van rá, ami talán mindent megmagyaráz. Szeretem.Ennyi volt az első fejezet amiben megismerhettük Abby történetét. Tudom, hogy rövid és megpróbálok a jövőben hosszabb fejezeteket írni.
A következőkben megtudhatjuk, hogy hogyan talánkozott Abony és Loki...de miért is árulom el előre?
Kérlek írd meg a véleményed!
marvel-fangirl-01
YOU ARE READING
I Miss You
FanfictionMás világok szülöttei, de egy a sorsuk. Abony Stark és Loki egy véletlen folyamán találkoznak, de életük abban a pillanatban összekapcsolódik, ami egyben romantikus, szenvedélyes és veszélyes.