Ma trezesc dimineata, imi fac rutina si dupa merg jos sa iau micul dejun. Mama ne.a facut o omleta si ne.a pus un pahar de suc de portocale.
-Nu stiu ce m.as face fara tine!Te iubesc!
-Nici eu nu.mi imaginez o zi departe de voi! Spune Nick nostalgic.
-Si noi va iubim mult copii!
Si ne.am ibratisat impreuna.
-Copii, am uitat sa va spun ca o sa mergem pana in New York ca sa cumparam lucruri pentru aniversarea lui Jess unde implineste 19 ani si cand vom ajunge acasa masina va fi deja acasa caci azi ne.o trimite din Boston.
-Mersi mami, mersi tati! Zic eu zambind cat pot de larg.
-Haide sa mergem! Zice Nick grabit.
-Haaai! Tip eu de bucurie!
Ne urcam in masina. Tata conduce, mama in dreapta lui iar eu si Nick in spate.
Ni se parea ca auzim niste zgomote ciudate de la masina dar le.am ignorat desi ele zanganeau din ce in ce mai tare si des, dar tot le.am ignorat!
Cand am simtit un miros de fum atunci am vrut sa oprim pentru a vedea problema dar nu am apucat sa tragem pe dreapta ca masina a sarit in aer.
M.am trezit confuza dupa cateva ore si cand am deschi ochii am vazut ambulanta si mult sange pe jos si pe mine.
M.am ridicat repede si m.am dus la barbat care ii punea pe parinti mei si pe Nick pe targa.
-Ce se intampla? Tip eu catre el cu lacrimi.
-Masina voastra a explodat iar tu ai fost singura cu cele mai putine rani dar trebuie sa merge urgent la spital.
O femeie ma ia si ma urca in alta masina despartita de familia mea.
Am plans tot drumul in hohote.
Cand am ajuns la spital am vazut cand i.a dus pe parintii mei si le Nick intr.o camera iar pe mine In alta.
Eram foarte nervoasa si vroiam sa.mi vad parinti asa ca am inceput sa urlu cat ppt de tare iar un doctor m.a intepat cu o injectie de calmare. Am dormit vreo 2 ore. Cand m.am trezit matusa mea Amanda si Kat erau langa mine si asteptau sa ma trezesc. Cand am deschis ochii am intrebat.o disperata ce s.a intamplat cu familia mea.
-Matusa, spune.mi ce s.a intamplat cu familia mea?! Spun eu printre mii de lacrimi.
-Nu stiu scumpo!
-Nu ma minti! I.am zis eu dupa care m.am ridicat din pat
In picioarele goale si intr.un halat de spital am alergag spre un doctor.
-Doctore, ce s.a intamplat cu familia mea?
-Din pacate mama ta a murit pe loc.
-Ce??? Nu pot sa cred!
In timp ce vorbeam o targa in care era tatal meu a trecut pe langa mine.
Am fugit spre ea si am intrebat o asistenta in ce stare e.
-Cum se simte? Zic eu cu o voce ragusita si cu fata umflata de plans.
- Din pacate inima I.a cedat chiar acum.
-Doamne.....
Am inceput sa alerg pe holul spitalului cazand la un moment dat in fata unui geam si bateam cu pumni in pamant si tipam:
-De ce Doamne? De ce imi faci asta?? Cu ce ti.am gresit? Te rog adui inapoi! Nu pot rezista! Numai vreau.... te rog adui inapoi!. DE CEEEEEEEEE?
Atunci pe loc mi.am amintit de Nick si m.am dus la el. Un doctor care I.a luat analizele a iesit din camera lui.
-Ce s.a Intamplat cu fratele meu?
-El este bine, traieste doar ca va trebui sta mai mult aici pentru a
I face mai multe teste.
Am intrat in sala lui unde era sub aparate si l.am sarutat pe frunte.
-Doar noi doi am mai ramas!...
P.S: Sper sa va placa!
CITEȘTI
Jocul Dragostei
Teen FictionAccidente, lacrimi, iubire, ura, compasiune, atractie, acestea sunt lucrurile cu care Jessica va trebui sa se confrunte. Dupe o serie lunga de accidente mortale, inselari si ura, Ea o sa mai poata iubi? Ce se intampla daca se indragoste de baiatul...