In ultimele zile am incercat pe cat de mult posibil sa.l evit pe Tayler, desi el parca se tine scai dupa mine. Am obervat ca nu are rost sa plang in continuu pentru ca asta imi face rau si copiilor mei la fel. De acum trebuie sa ma comport mai matur si sa.mi fac ordine in viata.
In fine, m.am trezit dimineata si m.am dat usor jos din pat si am mers la baie sa.mi fac un dus.
Am simtit cum toti muschii mi se relaxeaza la atingerea picaturilor de apa. Dupa dusul meu lung si revigorant mi.am.luat lenjeria si mi.am legat un prosop in jurul taliei.
Din dulap mi.am ales o pereche de blugi scurti negrii, un maieu alb si o pereche de tenisi negrii.
Am coborat la bucatarie si un miros placut ma invaluia. Am mers mai repede pentru a vedea ce e cu mirosul acela wow.
Dar cand am vazut o great m.a invaluit. Era Tayler care face ceva la cuptor ai uite asa imi trece pofta de mancare.- Neata Iubito!
- Buna...
- Ti.am pregatit micul dejun asa cum iti place tie. Clatite si un pahar de suc de portocale.
- Mersi dar nu mi.e foame....
- Poftim? De ce? Iti este rau? Spune alarmat si isi lipeste mana de fruntea mea care cica imi lua temperatura.
- Sun bine. Doar ca nu imi este foame.
- Jess, ce se intampla cu tine? De o vreme ma eviti, nu mai comunicam si desi eu incerc macar sa te strang in brate, tu ma eviti ca si cum as fi invizibil . Nu am disparut. Sunt aici. Asa ca lasa mofturile si nu te mai comporta ca un copil rasfat. M.am saturat.
- Te-ai ce? Saturat? De ce te.ai saturat? Nu mai ai pe cine sa regulezi si vii la mine? Tayler, las.o balta! Daca nu.ti amintesti lasa.ma sa.ti reimprospatez memoria. Acum cateva zile tu, Tayler, sotul meu, tatal copiilor mei, m.ai inselat cu o siliconata blonda. Eu cu ce ti.am gresit? Ca te.am iubit? Daca da, ai mare dreptate! Am foat o toanta! Esti doar un fustangiu Tayler si te urasc! M.am decis. Vreau sa divortam!
Ii vedeam privirea care era una nervoasa. Maxilarul aproape pocnea si pumnii ii erau inclestati. S.a indreptam spre mine si intr.o secunda am simtit o durere imensa pe obrazul meu drept. Am trecut cu mana peste lovitura si ma uitam la el inca speriata si uimita de gestul lui.
- Tu nu vei divorta de mine! Clar? Nu poti face asta! Esti a mea si doar a mea. Nu a lui!
- Ce tot spui acolo? Ai probleme!
Esti un.....Replica mea a fost taiata in momentul in care m.a tras intr.un sarut. Am incercat sa nu.i raspund si sa plec dar ma tine strand de maini. Nu mai intaleg nimic.
- Lasa.ma!
- Esti a mea. Pot sa.ti fac ce vreau!
I.am simtit cum mainile lui mi.au patruns sub tricou si incerca sa mi.l ridice, lasandu.mi saruturi umede pe gat.
- Te rog opreste.te... Te rog!
Nici macar nu m.a bagat in seama. Am simtit cum maieul mi.a fost rupt de pe mine si cum m.a trantit pe canapea.
S.a pus peste mine si incerca sa.mi dea pantalonii jos. Il bateam cu palmele pe piept si il imploram sa ma lase ca mi.e rau. Dar din partea lui nu am primit nicio reactie. Din contra, parca ii placea.- Ajutor..... Ajutor....
- Poti sa taci? Ce? Nu-ti mai place ca pe vremuri?
- Tayler, lasa.ma! Te implor!!!!
- Shhhh!!! Fii tu fata cuminte si tati o sa.ti dea placere.
- Ce Dumnezeu se .....intampla....aici?
James intrase pe usa si ne.a vazut in pozitia cum eram. Cei drept ma bucuram sa.l vad dar imi era si rusine din cauza ca eu eram doar in lenjerie.
- Ia.l de pe mine!!!! Am tipat cat de tare am putut si mi.am dat drumul siroaielor de lacrimi.
- Tu nu te baga, James!
- Frate, da.te jos de pe ea sau o sa te fac eu sa te dai jos si nu o sa.ti placa!
- Pfff... E sotia mea. Fac ce vreau cu ea!
- Tayler, jos, acum! Spune vizibil nervos, accentuand fiecare cuvant si imclestindusi pumnii.- Sau ce? Ea e sotia mea si mama copiilor mei!!!
- Pana aici!
S.a napustit asupra lui si a inceput o bataie intre cei doi. Nici unul nu era mai prejos. Amandoi se bateau cot la cot si cateva picaturi de sange mai ieseau din cand in cand.
- Stop! Opriti-va!
Cum de eram pe podea? Ah da! Un cot mi.a zburat pana mi.a spart buza si bonus am ajuns si pe podea.
I.am vazut cum se indreptau alarmati spre mine iar eu simteam un firicer fierbinte pe gat. Instictiv mi.am dus mana la gura si m.am sters de sangele ce.mi curgea.- Uite ce i-ai facut! Spune Tayler si il pocneste in umar pe James.
Deci se pare ca James a fost cel care m.a "rujat". M.am ridicat usor si cu toate puterile mele am spus:
- Incetati! Opriti-va! Nu va mai suport! Pe niciunul! Sunteti niste idioti! Mi.ati distrus viata!
Simteam lacrimile cum curgeau neincetat pe fata mea si am luat o decizie. Am urcat in camera mea si mi.am pus un tricou pe mine. Mi.am luat o geanta, mi.am pus toti banii mei stransi acolo si i.am pus in geanta. Am coborat in graba si am iesit pe usa fara sa mai zic ceva. Am urcat in masina si am pornit la drum. Nu-i mai suport. Adica pe Tayler nu.l mai suport. Offf, viata mea! De ce mi se intampla toate astea? De ce eu?
Cam atat si cu capitolul asta... Sper ca v-a placut! Pupicei! :*
CITEȘTI
Jocul Dragostei
Teen FictionAccidente, lacrimi, iubire, ura, compasiune, atractie, acestea sunt lucrurile cu care Jessica va trebui sa se confrunte. Dupe o serie lunga de accidente mortale, inselari si ura, Ea o sa mai poata iubi? Ce se intampla daca se indragoste de baiatul...