Somnul imi este intrerupt de o voce calda.
- Jess, e tarziu! Hai sa mancam!
Era Tay care pregatise pranzul sau cina, nici nu stiu.
- Mbine.
Imi tarasc picioarele pana la baie. Si ma uit in oglinda. Vad rimelul intins pe fata de la lacrimi si vanatai pe maini si gat. Inca ii simt mirosul pe piele mea. Toata groaza mi se deruleaza acum prin minte. Fiecare tipat, fiecare miscare, fiecare cuvant. Nu ma suport. Inebunesc! Daca as fi auzit o persoana careia i.au murit parintii in fata ochilor sai de ziua sa, daca fratele ei ar fi murit si el cand avea cea mai mare nevoie de el, daca iubitul sau ar fi violato, jur ca nu as crede asa ceva!!! Viata mea e un chin! Nimeni nu tine la mine! Nu am de ce sa traiesc. Deoarece daca mor, nimeni nu va duce dorul.
Pur si simplu ma uitam in oglinda cu lacrimi in ochi si tremuram. Am luat o sticla de balsam si am spart oglinda ca sa nu imi mai vad suferinta. Desi m.am taiat cam tare pe maini, asta nu conta.Tayler P.O.V.
Scoteam puiul din cuptor si aranjam masa. Cand un tipat puternic se aude de sus iar ceva parca s.a spart. Urc in graba si deschid usa Jessicai. Nu era. Am deschid usa de la baie si o vad pe gresia rece stand cu mainile in san plin de sange si radea isteric. M.am indreptat usor catre ea si am apucat.o de fata, facand.o sa se uite la mine.- Tay, iti amintesti cand m.ati rapit si m.ati incuiat intr.o camera?
- Jess esti bine?
- Foarte bine! Acum raspunde!
- Da, imi amintesc. Spuneam aceste cuvinte cu un nod in gat. Eram speriat de cum se purta.
- Mai stii cand Alex mi.a facut vanatai pe gat? Uite! Astea sunt de la James. Parca sunt acelasi, nu.i asa? Un ras a pufnit.o, facandu.ma pe mine mai speriat.
O iau in stil mireasa si o duc la masina. Ii pun centura si pornim catre doctor. Ea tot radea si fredona melodi. Cateva lacrimi mi.au aparut pe fata. Am bagat o viteza mai mare si ajungem in fata spitalului. O scot din masina si o duc intr.o sala. Cativa asistenti o iau pe targa si pleaca.****
Astept in salon de 3 ore si pana acum nu am primit niciun raspuns.
Vad cum un om imbracat intr.un halt alb se indreapta catre mine.- Sunteti prietenul domnisoarei Smith?
- Da! Cum e?
- Se pare ca a cazut in depresie.... Trebuie sa o duceti departe de locurile unde s.au petrecut problemele ei. Si o vreme sa stea departe de oamenii dupa care a suferit.
- Am inteles!
Intru in sala ei si o vad intinsa pe patul alb. Avea lacrimi in coltul ochilor si se gandea.
Era asa frumoasa. As vrea sa o ajut si sa imi petrc restul vietii impreuna cu ea. As vrea sa o fac din nou fericita si sa uite de toate persoanele care au facut.o sa ajunga in starea asta!- Jess, esti bine? Ii iau mana ei firava in mana mea mare si o strang usor.
- Mai bine, cred.
Ma bucurat asa mult cand i.am auzit vocea. Si.a indreptat fata pala catre mine si imi zambea usor in coltul gurii.
Stam cateva minute bune si doar ne uitam unul la altul.
Linistea a foat intrerupta deodata. A inceput sa tipe, iar eu speriat am chemat asistenta.***
Eram profund afundat in gandurile mele. Ma gandeam la tot ce era mai rau. Ma gandeam la ce mi.a spus cum ca James a violato, asa ca am iesit afara din spital si l.am sunat pe James.
-Alo?
-James, trebuie sa vorbim!
- Sigur! Ne intalnim la Karneys!
-Bine!Termin conversatia si plec catre masina mea. Imi dau seama ca am last.o pe Jess singura dar aveam intentia sa ma intorc repede.
Ajung la acea cafenea si il vad pe Jamea cum statea la o masa.
Intru ai ma asez langa el.- Cred ca stii in ce situatie este Jess? Nu.i asa?
- Stiu! Stiu ca am fost un animal beat. Stiu ca am facut.o sa sufere mult mai mult decat sufera deja! Stiu ca am jurat sa o fac fericita dar nu am reusit. O inteleg daca nu vrea sa ma mai vada. Dar nu stiu daca pot rezista fara ea.... cum e la spital? I s.a intamplat ceva?
- Dupa ceea ce ai plecat, ea a facut o criza si a spart o oglinda. Doctorul spune ca a intrat in depresie si pentru binele ei ar fii sa o duc o vreme departe de locul acesta.... Si departe de cei care au ranit.o!
- Sa inteleg ca printrei ei, sunt si eu.
- Din pacate, da!
- O sa accept asta, dar voi continua sa o iubesc si cand se va inroarce o sa fac ceea ce vroiam mai demult, inaite sa o violez. Sa ma insor cu ea!
La inceput eram putin nervos si cred ca si gelos cand am auzit ca vrea sa se insoare cu ea. Nu vreau sa le stric relatia, dar simt ca incep sa prind sentimente pentru Jessica.
- Mine o externeaza si va trebui sa ma gandeac unde ar fi bine sa o duc.
- Taylor, frate, lasa.ma pe mine sa ma ocup de astea. Va voi cumpara biletele si o casa in acea tara. Vreau ca ea sa fie bine, asta e cel mai important. Iar cand voi simti vremea o sa iau din nou acasa!.
- Bine, daca asta iti doresti.
Cred ca ar fi cazul sa ma intorc dupa Jessica.
Parchez masina si intru in salonul ei.
O asistenta ma opreste.- Domnule, prietena voastra are nevoie de odihna, asa ca pana mine va rog sa nu o deranjati. I.am administrat o doza mare de calmant si este epuizata.
- Bine!
Ma intorc acasa si ma asez in pat. Ma uitam in gol si ma gandeam cum va fi viata noastra cand o sa ne mutam amandoi intr.o casa. Cand am sa ma trezesc in fiecare dimineata si am sa.i simt parfumul, cand ii voi inconjura talia subtire in fiecare noapte, cand be vom plimba in fiecare zi si cand o sa ma intorc de la servici sa o strang in brate de parca e ultima oara cand ne vedem. Nu as vrea sa se mai intoarca la porcul de James si sa rama cu mine. Aceste ganduri profunde m.au cuprins intr.un somn lung.
Hey guys! Stiu ca e un capitol plictisitor si scurt, dar promit ca urmatorul va fii super!
Va iubesc! ❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Jocul Dragostei
Teen FictionAccidente, lacrimi, iubire, ura, compasiune, atractie, acestea sunt lucrurile cu care Jessica va trebui sa se confrunte. Dupe o serie lunga de accidente mortale, inselari si ura, Ea o sa mai poata iubi? Ce se intampla daca se indragoste de baiatul...