Trecuse 3 luni de cand James s.a mutat, din nu stiu ce motiv in casa la noi. Si mai surprinsa sunt ca, se comporta atat de frumos cu mine si imi face toate "mofturile" de graviduta. Stiu ca e ciudat, dar se pare ca a devenit un prieten foarte bun si o parte din familie.
- Neata guys!
- Neata, Jessica! Spune James cu zambetul pe fata
- Neata, Jess! Rosti Tayler somnoros.Tay pov.
Acum 3 luni, dupa ce James a aflat de sarcina Jessicai a insisitat sa.i spuna ca defapt el este tatal copilului. Am incercat sa.l opresc dar mai avea un pas pana cand s.ar fi dus la Jessica.- Tayler, trebuie sa.i spun! E copilul meu! Cum e sa fii tata si sa nu.ti vezi copilul cum creste alaturi de femeia pe care o iubesti?
- Jamesc, stii bine ca doctorul a zis sa nu.i amintesti pe toata perioada sarcinii!
- Eu nu mai suport! Ea e a mea, si copilul e al meu! Nu pot sta cu mainile in san si sa o vad cu un alt barbat!
- Ce ar fii daca te.ai muta la noi, iar dupa ce naste ii vei spune adevarul sau, nu stiu, o sa facem cumva.
- Daca alta solutie nu e, fie! Nu vreau sa o mai ranesc, doar sa fiu langa ea.
- Stiu, frate!
Cam asa au decura lucrurile. Stiu ca deja problema devine una complicata, dar nu mai stiu ce sa fac. O iubesc langa mine, dar mai mult o iubesc fericita. Fata asta practic nu are viata. Dupa toate cele intamplate, daca as fi in locul ei, m.as omori. Asa ca incerc sa .i repar viata. Cum pot...
Jess pov.
Ma trezesc dimimeata si vad ca burtica mea e chiar mai mare decat ma asteptam. Doamne, o sa fiu mama! Cum spuneam, ma trezesc si merg la baie pentru rutina mea vesnica de dimineata. Dupa ce ies, aleg din dulap o pereche de pantaloni gri si un tricou gri.
Mirosea in casa asa frumos. Un miros atat de familiar. Mirosea atat de bine incat ma luase durerea de cap. Ciudat! Nu?
- Neata printeso!
- Neata James! Ce miroase asa frumos?
- Am facut clatite cu nutella si fructe, omleta cu branza, o salata usoara, un suc proaspat stors de portocale si briose.
- Wooow... Nu stiu daca stii, dar e fix micul meu dejun preferat!
- Crede.ma pe cuvant ca stiam!
- Poftim?
- Nimic! Poftim!Imi intinse toata mancare pe masa iar eu in maxim 30 de minute am infulecat tot. Ce? Mananc pentru mai multe persoane, asa ca....
- James, pot sa te rog ceva?
- Sigur! Orice!
- Tayler este plecat azi. Si am o programare la doctor sa vad sexul copilului. Poti sa mergi cu mine?
- Normal. Cand?
- Peste 1 ora!
- Bine. Merg!Puteam vedea pe fata lui un zambet atat de larg incat ziceai ca o sa ramana blocat asa. Plus, daca nu ma insel, avea si cateva lacrimi. What? Nu conteaza.
Ma pregatesc sa merg si ma imbrac intr.o pereche de blugi albastri cu taieturi peste tot si un tricou larg cu inscriptia " You only live once"
Si in piciore tenisii mei preferati. Parul il las pe spate si imi pun o pereche de ochelari. Cobor si il vad pe James cu ma astepta rezamat de masina.- Gata?
- Dap! Hai!Tot drumul am ras si am discutat despre vietile noastre. Avea o poveste cam trista. "Iubea o fata nespus de mult si erau de nedespartiti. Intr.o zi ea l.a prins pe el ca facea un lucru pe care nu.l suporta desi ii promisese ca se opreste. Ea s.a suparat si a plecat cu alt barbat. Dupa s.a intors inapoi la el si James ar fii "violato". Ea a plecat cu acel barbat, mutandu.se in alta tara. Fata a facut o depresie ce i.a afectat 40℅ din minte. Si nu isi mai amintea nimic. Fata acea e insarcinat cu James, dar ea traieste cu un alt barbat. Fata crede ca adevaratul tata al copiilor ei este acel barbat dar de fapt este James". Povestea lui chiar ma intristase. Imi parea rau de acea fata si mai ales de el.
- Si de ce nu te duci sa.i spui ca de fapt tu esti tatal copiilor ei?
- Deoarece i.as aminti de lucrurile pe care ar aduce.o din nou in pragul disperarii si ar putea chiar sa o ucida. Prefer sa o vad fericita si intreaga langa altcineva decat moarta langa mine.
- Inteleg. "Imi pun mana peste mana lui si ne continuam drumul".Ajungem intr.un final la spital si merg la doctorita mea de familie. Ma intind pe pat, iar ea ma da cu un gel pe burta. Ia aparatul si se uita pe monitor.
- Felicitari! Aveti 2 copii frumosi!
- 2????
- Da, o fata si un baiat!
- Wow! Ce ma bucur!!!!
- Va dau poze?
- Da!Ma sterg de acel gel si ies pe hol. Ii sar lui James usor in brate si il tin strans.
Eram asa bucuroasa incat imi venea sa tip de sa invi si mortii.- Ghici! Am 2 copii! O fata si un baiat!
- Serios? Ce ma bucur! Esto tot ce imi doream!Ma ia pe sus ai radem in hohote. Toti se uitau la noi ca la felul 20 si erau uimiti. Ne uitam in jur si observasem ca eram in mijlocul atentiei.
Plecam la masina si tot drumul vorbim despre cat de bucuroasa sunt.- James...?
- Ce?
- Vrei sa mergem sa mancam ceva?
- Sigur! Unde?
- La Mc!
- Ok!!!Oprim in fast food si mergem sa dau comanda.
James: - Vreau un Mc chicken, o portie de cartofi si un suc mediu.
Eu:- Vreau un big Mc, un Fish- Of - File, Un big house cu pui si unul cu vita, o portie de nuggets, 3 portii de cartofi mici, o shaworma, 1 suc mare, Cola, o placinta cu visine si o briosa.
Toata lumea se uita la mine, pana si James a ramas cu gura deschisa. Eu nu le bag privirile in seama si ma asez la masa. Incep sa infulec tot si sa plecam acasa. Dar, ma gandesc mai bine ai oprim si putin la mall. Imi cupar o rochie, negra si decoltata, o geaca de piele neagra, tenisi si o pereche de ochelari. Dupa merg la copii si le cumpar multe hainute. Ies din H&M si il caut pe James cu privirea. Dupa putin timp l.am zarit cu 7 sacose cu hainute pentru copii, un carucior dublu si lucruri pentru copii.
- Woow! Ai luat astea pentru noi?
- Dap! Hai sa mergem, se face tarziu.Inca eram putin socata sa vad cate a cumparat. Ajung in casa si surpriza!
Il vad pe Tayler fara tricou si ..........Hey guys! Stiu, plictisitor capitol. Promit ca celalt va fi mai super! Va pup! 😘😘😘
Valeu, I know, nu am mai postat de mult, dar na.... Nu sariti pe mine! Sunt prea tanara! 😁😂
CITEȘTI
Jocul Dragostei
Подростковая литератураAccidente, lacrimi, iubire, ura, compasiune, atractie, acestea sunt lucrurile cu care Jessica va trebui sa se confrunte. Dupe o serie lunga de accidente mortale, inselari si ura, Ea o sa mai poata iubi? Ce se intampla daca se indragoste de baiatul...