Ma trezesc dimineata si observ cum o mana barbateasca ma tine strans de talie. Ma retrag usor si il vad pe Tayler cum doarme ca un copil. Cu parul ciufulit si cu buzele rozalii putin deschise . Vreau sa ma ridic din pat dar el ma trage de mina si ma pune inapoi in pat.
Rad usor si ma uit surprinsa la el.- Neata, Tay!
- Neata Jess!
Imi iau telefonul si observ ca aveam 62 de apeluri si 1 mesaj de la James. Citesc mesajul si ram surpeinsa de ceea ce scrie pe el.
" Te rog raspunde.mi! Simt ca acum esti cu un alt barbat. O sa va gasesc si o sa.l omor pe nesuferit. Ce nu intelegi ca esti doar a mea? Daca nu vii acum acasa o sa iasa foarte urat! Asa ca mai bine intoarcete acasa! "
Lacrimi mi se adunau in ochi si incercam cu greu sa le tin in mine. Tayler ma mangaie usor pe fata si ma intoarce catre el.
- Jess, totul va fi bine! Haide sa mergem! Trebuie neaparat sa.l linistesti.
- Tayler, nu stiu de ce, dar nu stiu daca mai am incredere in el..
- Hai, Jess. Imbraca.te.Fac intocmai cum a spus el si ma duc repede la baie. Imi fac un dus rapid. Imi iau lenjeria mea neagra din dantela, blugi scurti si un maieu. Imi pieptam parul si ma incalt cu vansi mei de culoare bordeaux.
Cobor scarile si ma duc la masina lui Tayler. El ma astepta inauntru si vorbea cu cineva la telefon. Parea suparat si nervos. Oricum nu am bagat in seama.
Tot drumul a fost tacut iar eu ma gandeam ce sa.i spun lui James. Deja in mintea mea se petrecea toata interogatie. Am fost intrerupta din gandurile mele cand am observat ca am ajuns.- Jess, eu trebuie sa plec, vin mai pe seara. Ok?
- Mhh.. Dau din cap aprobator iar eu imi vad de drum.Deschid usa si un val de miros de alcool si fum imi acapareaza simturile. Intru in bucatarie si vad cateva farfurii sparte. Intru in living si il vad pe James care cred ca era beat si presupun si putin drogat. Avea ochii rosi avea o fata foarte nervoasa.
- James... Ce s.a intamplat aici?
- UNDE ai fost? Mi se rasteste foarte tare si se apropie de mine.
- Nu e treaba ta! Nu sunt proprietatea ta ca sa stau mereu inchisa aici!
- Ai fost cu un alt barbat? Spune!Vine spre mine si ma lipeste de un perete. Tremuram usor. Nu l.am vazut niciodata asa nervos.
- Nu...
- Minti! Stiu ca ai fost cu Tayler!
- Si care e problema ta?
- Problema mea? Problema mea e ca m.ai inselat! Acum raspunde! Ti.ai traso cu el? E bun la pat?
- Nu pot sa cred ca ma crezi in stare sa fac asa ceva!
Il imping mai incolo dar vine cu viteza in mine si da cu pumnul in perete. Ce.i drept m.am speriat putin cand am vazut cum reactioneaza.
- James, esti sub influenta alcoolica si nu vreau sa ma cert cu tine! Lasa.ma!
- De ce? Nu te.ai saturat cum te.a futut Tayler?
- Daca mai vorbesti asa, jur ca plec de aici si am terminat orice diacute!
- Nu pot sa cred ca mai inselat cu prietenul meu! Curvo!
- Poftim? Curva! Esti un nesimtit.
- A da? O sa.ti arat ca tu esti a mea! Esti proprietatea mea si nu ai voie sa te vezi cu nimeni!
Ma trage de mina in dormitor si ma arunca in pat. Incuie usa si inchide geamurile. Intr.o secunda raman fara maieu si pantaloni, doar in lenjerie intima. Isi da si el tricoul si pantalonik jos si ramane doar in boxeri. Ma leaga de maini si imi da si lenjeria jos.- Lasa.ma James!!! Te... Rog!!! Ii zic printre suspine si lacrimi.
- Taci! Ti.am zis sa nu te pui cu mine!Ma musca de gat si se joaca cu sanii mei apoi si.o baga brutal in mine facand miscari de du.te- vino. Isi schimba ritmul foarte rapid iar eu urlam si il imploram sa inceteze. Nu am crezut in veci ca baiatul cu care am crezut ca ma voi casatori ma va viola.
***
Dupa 1 ora inceteaza si pleaca lasandu.ma acolo ca pe o tarfa. Ma simteam dezgutata si nu puteam sa ma mai ridic. Am stat intinsa aproape 10 minute. Dupa ma ridic si vad patura patata. Patat cu virginitatea mea. Ma duc tarata la baie si imi fac un dus. Las picaturile sa.mi curga pe piele si imi dau drumul la raul de lacrimi. Inca speram ca totul sa fie un cosmar. Ies din dus si ma imbrac cu niste haine pe care le.am luat la alegere.
Cobor la parter si vad ca James a plecat. Imi iau telefonul si il sun pe Tayler. Simt ca doar in el mai am incredere.- Alo?
-Tayler.... Poti sa vii la mine? Te rog!!
-S.a intamplat ceva?
- Da...
-Bine, vin acum!
- Bine!Tayler P O.V.
Eram la birou cand vad ca telefonul imi suna. Vad ca era Jessica. Eram surprins. Nu stiam de ce ma suna asa ca.i raspund.
Ma cheama la ea. Mi.am dat seama ca s.a intamplat ceva cu ea. Avea vocea tremurata si aproape plangea. Nu mai stau pe ganduri si sar ca si ars de pe scaun si pornesc catre ea.
Ajung in 15 minute si bat la usa.
Imi sare in brate si incepe sa planga. Ma ia de mana si imi spune sa mergem de aici. Deschid masina si dam cateva ture de oras.- Ce s.a intamplat Jessica?
- James....M.a.... violat! Siroaie de lacrimi isi fac aparitia pe fata ei.
- Cum????
- Ma simt rau! Simt ca nu mai am aer si ma doare bazinul. Vreau sa mor! Vreau sa scap de chinuri! Imi urasc viata asta mizerabila! Il urasc pe el! Vreau pur si simplu sa ma arunc in mare si sa mor!Opresc masina si o iau in brate. Eram ingrozit de vorbele ei si o duc intr.un loc mai sigur. O duc acasa la mine sa se relaxeze. Coboram din masina si o conduc catre vila mea. O duc in dormitor si ii zic sa se odihneasca.
Jess P.O.V.
Ma duce acasa la el si imi spune sa dorm putin ca sa imi revin. Vroiam sa stea langa mine si sa simt ca am un umar pe care pot sa plang.- Ramai cu mine!
- Ma duc sa.ti pregatesc ceva de mancat si revin. Bine?
- Bine...Il vad cum coboara la bucatarie iar eu imi afund capul in perna si trag patura peste mine. In cap imi decurge tot fimul pe care l.am suportat. Nu puteam sa ma abtin sa nu plang. In cateva momente pleoapele imi erau grele si adorm.
Hey guys! Am revenit cu un nou capitol. Sper sa va placa!
*needitat* ❤
CITEȘTI
Jocul Dragostei
Novela JuvenilAccidente, lacrimi, iubire, ura, compasiune, atractie, acestea sunt lucrurile cu care Jessica va trebui sa se confrunte. Dupe o serie lunga de accidente mortale, inselari si ura, Ea o sa mai poata iubi? Ce se intampla daca se indragoste de baiatul...