M.am trezit buimaca de la alarma telefonului care suna de vreo 5 minute. Corpul imi era greu iar patul parca nu ma mai lasa sa plec.
Oricum, trecuse 2 luni de cand nu l.am mai vazut pe James. Oricat de tare as fi suferit atunci, ma mir cum de am trecut asa de repede peste... Poate ca deja era imuna la asta. Atatea accidente, atatea griji, atatea lacrimi, toate s.au dus pentru persoanele dragi mie.
Ceasul indica 7: 20, trebuia sa ma pregatesc de prima zi de scoala.
Am pornit repede dusul fierbinte lasand fiecare picatura sa imi curga pe corpul meu rece.
Am ales repede o camasa alba putin transparenta, o pereche de blugi taiati si o pereche de ghete negre cu toc.
Parul mi l.am lasat pe spate. Am optat pentru un tus negru, rimel si ruj rosu.
Am iesit din camera asigurandu.ma ca am tot ce imi trebuie in ghiozdan.Alerg usor pe treptele casei si ma indrept spre bucatarie.
-WoW, dar ce frumusete avem noi aici? Nick ma apuca bland de fata si ma strange in brate.
Eu am chicotit usor si i.am raspuns la imbratisare. Era asa de grijuliu si dulce cu mine.
-Luam micul-dejun?
-Sigur !
Matusa era plecata la cumparaturi dad ne.a lasat pe masa paine prajita si ceai de fructe. Yumy!
- La ce ora vin sa te iau?
- Nu stiu... Poate o sa ies cu colegii in oras sau cine stie?!
-Daca vrei sa vin, ma anunti, ok?
-Sigur, Nick!Am terminat rapid de mancat si am pornit spre masina lui Nick. Am ajuns repede la scoala.Ceasul indica 7:55, aveam timp sa.mi ocup un loc in banca si sa ma pregatesc de prima ora, adica cea de literatura.
Mi.am salut cativa dintre prieteni si m.am asezat unde prin ultima banca.
Statea singura, nu ma deranja. Era mai bine ca nu aveam pr cineva care sa ma streseze cu intrebari sau sa ma tina de vorba in ore.Profesoara intrase in clasa si o liniste si aprofunda. Zambetul de pe fata imi disparuse imediat in uimire si tot odata in suparare cand l.am vazut ca a intrat "el" pe usa. M.am inghesuit in banca ca sa nu ma vada, dar culmea.. eram singura banca cu un loc liber.
S.a asezat asa de fericit langa mine incat imi venea sa mor. Toate fetele se uitau la el si il analizau mai ceva ca cei de la FBI.Din perspectiva lui James :
Stiam in ce clasa e, doream atat de mult sa.i fiu alaturi incat m.am inscris la clasa ei. Practic m.am tranferat de la B- A.
Cand am vazut ca ma asez langa ea, un zambet larg mi s.a atasat pe fata. Era asa de frumoasa, ca de obicei.
Voiam sa.i explic totul si sa o simt iar alaturi de mine. Sa ii simpt iar parfumul placut si sa.i vad chipul ei somnoros in fiecare dimineata.- Jess...
-James, nu vorbi! Te rog!
-Jess, lasa.ma sa.ti explic!
- Nu acum. Nu aici!Am vazut cum a incetat sa.mi spuna opinia lui si s.a intors nervos spre profesoara. Timpul a trecut atat de repede iar eu incercam sa ies cat mai repede posibil.
Cand voiam sa ma ridic de pe scaun, m.a prins de mana si s.a uitat foarte suparat la mine.- Am spus sa ma asculti! Nu mai suport! Nu intelegi? Ce e cu tine?
- Ce e cu mine? Ce e cu mine? Daca ai uitat, lasa.ma sa.ti reamintesc! Cred ca am cam fost inselata de singura persoana la care tineam cu adevarat!
- Doamne Jess, nu stiu ce ai vazut dar sigur nu te.am inselat!M.a apucat furios de mana si m.a adus mai aproape de el.
- Uita.te in ochii mei si spune.mi ca tu crezi ca te.am inselat!
Eram surprinsa de atitudinea lui asa ca mi.ma smuls mana din a lui si am plecat. Nu stiam unde ma indrept dar simteam cum cateva lacrimi isi faceau aparitia pe fata mea palida.
- Ce faci pisicuto?
Imi indrept privirea catre un baiat inalt, bine facut si surprinzator de frumos.
- Scuza.ma!
- De ce sa te scuz pisicuto? Nu te infuria, esti prea sexy ca sa fii furioasa.
- Cine esti, ma rog?
- Pe atat de sexy, pe atat de prostuta.
Sa facem cunostinta. Sunt Ian Westt.
Cel mai "obraznic" tip din liceu.
- Si de ce ar trebui sa .mi pese?
- Pentru ca esti mult prea atragatore incat sa fi singura, nu.i asa pisicuto?
- In primul rand nu sunt "pisicuto", iar in al doilea rand, nu e treaba ta, daca sunt singura sau nu.Ma apuca usor de talie si ma saruta pe gat. Eu il imping brutal si un ras nebun i se schiteaza pe fata.
- Sexy si rea? Exact cum imi place, pisicuto!
In sfarsit suna clopotelul si ma intorc in clasa. Dar nu pot sa.l uit pe acel nesimtit. Parca as avea oarecum o atractie catre el, dar e imposibil asa ceva. Oh, Doamne!
Il vad pe James cum sta nervos in si bate cu degetele banca. Ma asez si ma uit in alta parte.***
Dupa terminarea orelor, nu mai aveam niciun chef sa ies in oras. L.am sunat pe Nick si am plec acasa.
M.am aruncat in pat si am stat putin nemiscata. Ma schimb in pijamale, si ma apuc de teme.La media este Ian.
Sper sa va placa acest Capitol!
Si scuzati.ma ca nu am mai postat ceva de atata vremea, promit ca ma voi revansa.
CITEȘTI
Jocul Dragostei
Ficção AdolescenteAccidente, lacrimi, iubire, ura, compasiune, atractie, acestea sunt lucrurile cu care Jessica va trebui sa se confrunte. Dupe o serie lunga de accidente mortale, inselari si ura, Ea o sa mai poata iubi? Ce se intampla daca se indragoste de baiatul...