Este dimineata.
Totul parea asa frumos si vesel de credeai ca te.ai trezit intr.un basm.
Wow... Ce pot sa spun!?
-Neata! Spune James cu un chip de somnoros.
-Neata! Spun eu cu ochii abia deachisi.
Din perspectiva lui Jame
M.am trezit, ea era langa mine si dormea asa frumos. Nu vroiam sa o trezesc, nu puteam...
I.am dat parul dupa ureche si ma uitam pierdut la ea....era foarte frumoasa! Nu stiu de ce dar simt ca aceasta persoana mi.a schimbat viata si ca zambetul ei imi curge in vene.
O iubesc.... Nu vreau sa plece niciodata de langa mine...Din perspectiva Jessicai
Am simtit o atingere placuta pe pielea mea... Atunci in somn am inceput sa zambesc. Era asa placut...
Cand m.am trezit primul lucru le care la.m vazut a fost el...
Mi.a facut ziua mai buna... Avea un zambet asa dragut mai ca.ti venea sa.l...- Azi e ziua balului. Am spus eu cu un zambet larg.
- Stiu. Esti pregatita?
-Noormal!Am luat micul-dejun impreuna si dupa am inceput sa.mi caut in reviste modele de coafuri si make-up.
"Doar e o zi importa, merita, nu?"Intra James in camera imbracat in haine elegante.
-Ma duc pana in oras, am putina treaba.
-Bine, dragule! 😊
A venit spre mine si m.a pupat pe frunte.
Eu mi.am cautat de treaba mea linistita.Stau ceva timp si primesc un mesaj.
" scumpo, credeai ca el te iubeste?
Defapt te cam inseala putin!Eram confuza si nu stiam ce era cu mesajul ala. Devenisem putin agitata
Dupa putin timp de la primirea mesajului primesc o poza.
Era o poza cu James sarutand o alta fata. Mai rau, acea fata era chiar Rebecca, cica fosta prietena a lui James.
In gandul meu:
Doamne, ma inseala? Cum? Nu pot sa cred? Se folosea de mine ca pe o amanta? De ce am crezut in el????
Trebuie sa plec neaparat de aici!!Nu am mai stat mult pe ganduri asa ca mi.am luat hainele si am plecat acasa.
CITEȘTI
Jocul Dragostei
Fiksi RemajaAccidente, lacrimi, iubire, ura, compasiune, atractie, acestea sunt lucrurile cu care Jessica va trebui sa se confrunte. Dupe o serie lunga de accidente mortale, inselari si ura, Ea o sa mai poata iubi? Ce se intampla daca se indragoste de baiatul...