Intru in casa si... Surpriza! Il vad pe Tayler fara tricou si o blonda peste el.... Doamne, te rog, spune.mi ca nu e ceea ce cred!
Eu stateam cu gura deschisa, James scapase pungile cu cumparaturi, Tayler se ridicase rapid iar "parasuta aia statea si se uita dubios".
- Tayler, ce se intampla aici?
- Jess, pot sa.ti explic....
- Tay-mumu, cine e grasa asta?
- Auzi fa? Grasa e ma-ta si imtrebarea este: Cine dracu' esti tu? Si de ce stai ca cea mai mare panarama pe canapeaua mea, din casa mea, pe barbatul meu?
- Vezi cum vorbesti, siliconato! Eu nu sunt panarama si am venit la iubitul meu. Ok?
- In primul rand, sanii astia sumt mai reali decat creierul tau. Ok?
Iar in al doilea rand, al tau Tay-mumu sau cum dracu' i.ai zis, este insurat.... Opa, chiar cu mine! Asa ca i.ati fundul plin de celulita si cara.te din casa mea.Tayler si James ne priveau cum ne certam ca doua nebune si nu mai spuneau nimic. Serios? Trebuie eu sa rezolv toata treaba asta? Off...
- Ceee? Nu am celulita! Da?
- Oh, te rog! Pot vedea celulita aia de la kilometrul 14.
- Aghh!!! Tay- mumu, esti un nemernic ai idiot. Eu plec!
- Bye, bye, pisi! Stai.... *imi infing unghile in parul ei blond si o trag cat de tare pot spre mine simtind cum i.am smuls cateva fire de par in timp ce ea tipa* Si ca sa ne intelegem mai bine, in primul rand eu am castigat si in al doilea, sa nu te mai prind ca intrii in casa asta. Bine???
- Da!I.am dat drumul la par si i.am aruncat firele pe jos. Wow, asta ce a fost? Nu credeam vreodata ca eu pot fii atat de rautacioasa.... Dar o merita! M.am asezat pe canapea si am inceput sa dau frau liber lacrimelor. James a venit langa mine si m.a luat in brate. Desi aveam inima ranita, langa el simteam alinare. Ma uit usturator la Tayler si astept explocatii.
- Jess, pot sa.ti explic!
- Ce sa.mi explici? Ca era sa ti.o tragi cu blondina aia? Ca mai inselat? Ce explicatie ai? *scuip cu acid cuvintele*
- Jess... Eu....
- Tu ce? Frate, scuteste.ma! Nu mai pot avea incredere in tine!Imi scot inelul de pe deget si il arunc pe canapea. Cum sa.mi faca asa ceva daca el ma iubeste? Sau... Ma iubea....
Daca veneam mai tarziu? Ce s.ar fi intamplat? De fapt, stii ce? Eu una m.am saturat sa tot plang si sa pun la suflet. Practic, toata viata mea mi.am risipit.o pentru persoanele la care tin...tineam. Dar gata! Vreau o noua viata! Oricum viata asta este o prostie. Jur ca nu o sa mai plang si vreau sa ma regasesc pe mine. Sunt inca tanara, am abia 23 de ani. De ce nu?
Ma ridic de pe canapea, urc in camera si ii las pe baieti sa imi strige numele in continuare. Deschud dulapul, imi iau o pereche de blugi, un tricou larg maieu negru, un sacou si in picioare tocuri. Imi las parul pe spate, lasan buclele lejere libere. Imi aplic un machiaj usor strident si imi sun cateva "prietene" sa iesim.* James POV *
- Idiotule! De ce ai facut asta? Jur ca daca o sa pateasca ceva o sa.ti zbor creierii. M.ai inteles? Cretinule!
- James, stii bine ca sunt si eu barbat si am si eu nevoile mele. Si oricum ea o sa se intoarca la tine, ia eu? Nimic. Imi place de ea, dar stiu ca e a ta....
- Sunt prea nervos. Imi pare rau!
- Nu.i nimic!
- Nu imi pare rau pentru ce ti.am zis si pentru ce ti.am facut!
- Ce mi.ai facut?
- Asta! *spun si ii trag un pumn in nas de toata frumusetea*
- Auch!....
- Ti.am spus ca esti un idiot, prost, cretin, fraie....
As vrea sa continui dar sunt intrerupt de Jessica care vad ca vroia sa plece. Si pot spune ca arata chiar WoW. Adica mereu arata asa, dar acum parca e puntin mai schimbata. Mai... Matura.
- Unde pleci?
- In oras....
- Esti bine?
- Niciodata nu am fost! * spune si pleaca si tranteste usa** Jessica POV *
M.am plimbat aproape toata ziua cu doua fete: Maya( inalta, satena, ochi caprui profunzi si cam timida) si Jane( inalta, bruneta, ochi verzi deschis si pot spune ca e opusul Mayei. Ea e foarte increzatoare si tine piept oricui)
In fine, ne.am plimbat mult in cautarea unui job. Chiar imi doresc sa lucrez, sa.mi iau un apartament, sa.mi cresc copii si sa.mi creez o alta viata asa cum vreau eu. Poate acum va ganditi ca am inebuni, dar nu! Sunt normala... Aproape! :)
Dupa 4 ore de umblat in tot orasul, in sfarsit am gasit un loc de muca: Barmerita( stiu ca nu se spune asa) la un club luxos. Si se plateste cu 2000 euro pe saptamana? Asa sa fie!
Eram mega bucuroasa. Asa ca m.am dus sa.mi depun CV- ul.
Acum, astept sa ma sune. Oricum peste cateva luni, o sa nasc.- Jessica, ma bucur ca ai gasit un job, dar cine v.a sta cu copii tai? * spune Jane*
- Pai....
- O fac eu! Daca vrei... * spune Maya cu un zambit larg pe fata* Ador copii! Si plus ca am mai fost babysister pana acum. Deci?
- Chiar vrei? Sigur! Normal!
*********************
Dupa plimbarea asta obositoare, am ajuns acasa. Intru usor ca sa nu fac sunete si merg sa ma schimb. Imi iau o pereche de pantaloni scurti, albastrui si un maieu alb. Imi prind parul in coada si merg spre bucatarie sa mananc ceva.
Deschid usa frigiderului si imi scot niste alimente pentru a.mi face un sandwich. Yamy!- Unde ai fost atata timp? * ma intreaba James vizibil nervos. De ce? Nush*
- In oras. Ti.am mai spus!
- Daca pateai ceva?
- Ce sa patesc? Ce as mai putea patii si mai rau decat faptul ca familia mea e moarta, ca sotul meu m.a inselat si trebuie sa suport toate astea in fiecare zi? * spun cu un glas stins si lacrimi in ochi*
- Jess... Te rog, nu mai plange! Nu suport sa te vad asa! * imi spune si ma ia intr.o imbratisare. Cu o mana imi mangaie spatele si cu cealalta imi mangair parul. Mereu cand ma atinge simt fiori pe sina spinarii*
- O sa fiu bine, cred ca ar trebui sa merg la culcare...
- Bine. Daca ai nebvoie de ceva, doar striga.ma! Bine?
- Bine!
Cam atat.... Ok, stiu ca nu am mai postat de mult dar pur si simplu nu am avut timp. In fine, gata cu vorba multa, sper sa va placa acest capitol. Va pup si va iubesc! :**
CITEȘTI
Jocul Dragostei
Ficção AdolescenteAccidente, lacrimi, iubire, ura, compasiune, atractie, acestea sunt lucrurile cu care Jessica va trebui sa se confrunte. Dupe o serie lunga de accidente mortale, inselari si ura, Ea o sa mai poata iubi? Ce se intampla daca se indragoste de baiatul...