Dupa 1 saptamana
Era dimineata. Soarele imi mangaia pielea fina iar eu m.am trezit cu dureri de cap. M.am ridicat usor si l.am vazut pe James cum dormea langa mine. Parca era un ingeras. L.am lasat sa mai doarma putind dupa am mers jos sa fac ceva de mancare.
Am facut clatite si am stors cateva clatite. In timp ce eram concentrata acolo cineva ma apuca de solduri si ma saruta pe gat. M.am intors, era James.
Avea freza ciufulita si era fara tricou, doar intr.o pereche de pantaloni negri de training. I se vedea corpul bine lucrat si perfect.
Ma saruta pasional si eu ii raspund la sarut. Ma apuca in asa fel incat sa ajung cu picioarele in jurul lui. Ma aducea din ce in ce mai aproape de el. Ne sarutam si ma strangea foarte tare, din pacate am fost intrerupti de telefonul lui care suna disperat.- La naiba!!! " Tipa el ca a fost intrerupt"
- Raspunde James.
- Nu am terminat cu tine! (Imi zice cu un zambet pervers pe fata )
Am zambit si ma prefeceam impresionata.
- Da! Spune! Cum? Cum ai facut asta? Idiotule!Era foarte nervos si parea serioasa treaba. M.am apropiat de el si l.am sarutat pe obraz.
- Ce s.a intamplat?
- Trebuie sa merg la o sedinta! Am....ăăm... Pierdut niste marfa.
- Cum adica marfa?
- Adica niste clienti... Dap, clienti!Vedeam pe fata lui ca ma mintea. Dar totusi parea usor speriat. La ce se referea oare? Trec peste si imi vad de treaba mea.
- Trebuie sa pleci acum?
- Da, iubito!
- Nu ramai sa mananci?
- Nu pot, scuze! Ma voi revansa diseara!
- Ok!Din perspectiva lui James
M.am trezit buimac dinncauza mirosului placut de mancare din bucatarie. Ma simteam parca eram un mic copil si mama imi face clatite dimineata. M.am trezit cu zambetul pe fata. Ma uitam in jur si obsrrv ca Jess nu e. Cobor la parter si o vad cum gatea. Avea o perche de pantaloni scurti si un maieu larg de al meu. Arata asa bine. Parul il avea pe spate si faina pe ea. Era asa frumoasa. Am sperat de mult la aceasta zi. Inca cred ca e un vis. Nu.mi vine sa cred. O apuc usor de solduri si o sarut pe gat, facand.o sa geme putin. Am intors.o si am ridicat.o pe mine. Era foarte apropiati si ne.am sarutat cu foc. Era asa placut.. Am fost intrerupti de catre telefonul meu tampit. Era Klaus, prietenul meu de afaceri. Mi.a dat o veste rea, precum ca au pierdut niste marfa. Defapt eu vind ilegal droguri dar Jess nu trebuie sa stie, nu m.ar mai iubi. Din contra....
Urc in camera mea si imi trag o pereche de blugi negri, un tricou alb si o jacheta din piele. O saruta apasat pe buze inainte sa plec si dupa imi iau " La revedere"- Am plecat iubito!
- Ai grija de tine! Imi zambeste larg iar eu inchid usa.Din perspectiva Jessicai.
L.am vazut coborand imbracat destul de bine si vine catre mine. Ma saruta pe buze dupa pleaca. Eu am ramas astfel, singura in casa lui enorma. Urc in camera lui si ii asez hainele in dulap. Fara sa vreau dau cu cotul de o cutie care era in spatele a catorva tricouri. Iau cutia, normal, si o deschid. Inauntru era un pistol si cateva gloante. Eram uimita de ceea ce am vazut. Mi.am pus maine la gura si m.am dat inapoi. Incercam sa gandesc pozitiv si il bag inapoi ca si cum nimic nu s.ar fi intamplat. Observ ca am primit un mesaj si il citesc.
" Iubito, Alex si Tayler o sa vina sa stea cu tine. Nu te pot lasa singura. Iti voi da ceva diseara, asa ca pregateste.te! O sa incerc sa vin repede. Te iubesc enorm, iubire!!!! ❤❤❤"
De ce sa vina ei doi? Pot avea grij de mine singura. Ceva se intampla aici iar eu o sa aflu. Merg sa.mi fac un dus rapid ca sa ma relaxez putin. Ies din dus si imi iau lenjeria mea neagra, pantaloni scurti de training, un top asortat si o bluzita de trainig roz. Mi se vedeau picioarele perfecte, abdomenul bine lucrat si imi scotau in evidenta formele senzationale. Mi.am prins parul intr.o coada si am inceput sa fac curat.
Dupa 30 de minute
Cineva a batut la usa. Cred ca erau baietii. Cobor la parter si deschid usa. Era un barbat inalt, intr.o percge de blugi si o blozu. Se uita insistent si tot odata pervers la mine.- Te pot ajuta cu ceva?
Face cativa pasi mai aproape de mine si ma apuca de mina brutal. Ma uitam in ochii lui foarte speriata. Tremuram si ma rasuflam cu greu.
- Defapt chiar ma poti ajuta!
- Ia mana de pe mine! Tip eu catre el, dar nu avea nicio reactie.
- Pisicuta are ghiare! O spune ironic si tranteste usa cu putere. Ma ia pe sus ca un sac de cartofi si ma arunca pe canapea. Isi da bluza jos si se pune pe mine. Ma zbateam dar in zadar. Tot ce imi doream e sa vina James si sa.l alunge pe ticalos sau sa apara Alex si Tayler.
Ma sarauta pe gat si imi bag mana in par si ma trage tare.- Ce frumoasa esti! Pacat ca o sa trebuiasca sa te omor!
- Sa ma omori? La acel cuvint am ramas uimita si tremuram din toate incheieturile.
Mi.a rupt topul astfel, ramanand doar in sutien. Ma pipaie pe tot corpul. Ma fac alba la fata si lesin.Ma trezesc usor si vad in ceata. Ma ridic in fund si observ ca sunt in patul meu. Imi era frica sa nu cumva sa fii facut ceva cu acel tip. Nu vroiam sa.mi pierd virginitatea cu un necumoscut. Eram in sutien si in pantaloni. Mi.am ridicat cearsaful mai sus si ma uit in jur. Nu era nimeni. Stau putin si ma uit in gol dar cineva bate la usa camerei. Imi era frica sa raspund. Din fericire erau Alex si Tayler.
T: - In sfarsit te.ai trezit!
Eu:- Ce s.a intamplat?
T:- Din fericire pentru tine am ajuns si l.am batut pe sclavul lui Ian.
Eu:- Cum adica sclavul lui Ian. Nu inteleg!!!
A:- James a avut niate conflicte cu un tip pe nume Ian. Acesta i.a spus ca ii va distruge tot ce are ma drag pe lume. Adica tu!
Eu:- Vrea sa ma omoare?
T:- Cred ca da!In acel moment un rau de lacrimi imi inunda fata si il pe Tayler in brate.
Tayler ma mangaie pe spate si ma saruta pe frunte.Eu:- Mai am o intrebare!
T:-Ce?
Eu: - Am fost.... Stii tu, de acel tip?
T:- Nu! Pot spune ca am ajuns la fix.
Eu: - Bine..
A:- Apropo!
Eu:- Ce?
A:- Arati bine doar in sutien!
Eu:- Nu am chef! Lasa.ma!Spun cu o fata de catelus ploat si il strang mai tare in brate pe Tayler, acesta inrosindu.se.
Alex era usor nervos asa ca pleaca jos. Cobor din pat si iau un tricoul de al lui James si il pun pe mine.
Cobor la baieti si ma pan pe canapea langa ei. Dau drumul la televizor si ne uitam la un film. Am facut repede niste popcorn si am pun suc un pahare ca sa avem o vizionare placuta. Speram sa uit ce s.a inatmplat si sa incerc sa fiu fericita.
Baietii au ales un film horror care chiar m.a speriat.
Tresaream incontinuu si Alex m.a luat de gat dar eu m.a speriat si am varsat suc pe el. S.a ridica repede in picioare si si.a scos tricoul spunand numai injuraturi. Eu cu Tayler radeam de nu mai puteam iar el era si mai nervos.
M.am dus si i.am dat un tricou de al lui James. Apropo, arata bine fara tricou. Ne mai uitam putin la film si observ ca afara s.a intunecat dar eram prea obosita ca sa ma mai gandesc ca James trebuia sa vina. Am pus capul pe umarul lui Tayler si picioarele pe Alex si am adormit destul de profund.
Alex imi da cu "grija" picoarele jos iar eu ma trezesc.Eu:- Ce s.a intamplat?
A:- Ai adormit printeso!
T:- S.a facut tarziu iar James a zis ca vine acum
A:- Mda, ramaneti voi doi. Iar noi o sa plecam.
Eu:- Mmm... Ok! Plecati acum?Se aude o masina care parca deci cred ca era James.
T:- Se pare ca da!
Eu:- Sa mai veniti!
A:- Fie ca vrei sau nu, oricum o sa ma venim. Trebuie sa te protejam.
Eu:- A da!Usa se deschide si......
Hey guys! In sfarsit am postat si eu un capitol. Sper sa va placa. In caz ca nu stiti, proprietara acestei carti mi.a dat.o mie. Sper sa ne distram de acum in colo. Ma numes Brittney si abia astept sa ne distram. Pupix!
CITEȘTI
Jocul Dragostei
Novela JuvenilAccidente, lacrimi, iubire, ura, compasiune, atractie, acestea sunt lucrurile cu care Jessica va trebui sa se confrunte. Dupe o serie lunga de accidente mortale, inselari si ura, Ea o sa mai poata iubi? Ce se intampla daca se indragoste de baiatul...