In primul rand vreau sa spun ca acest capitol este dedicat prietenei mele, _Grey_Angel_, care astazi este ziua ei de nastere!!!! Lma, sis!
Tayler pov.
Acum o luna, inainte sa ma mut cu Jessica in California, cand era la spital, aceasta a suferit un soc care a dus.o la pierderea de memorie. Nu.si aminteste nimic inafara ca eu sunt sotul ei si ca stam impreuna de 4 ani aici. Doctorul mi.a spus ca trebuie sa o las pe ea sa.si aminteasca singura toate lucrurile pe care le.a uitat sa isi continue viata traind in acest prezent fara sa stie de cineva care a facut.o sa sufere. Pana acum stie ca parintii ei au murit cand era mica si a fost ingrijita de matusa sa. Stie ca era singura la parinti, fara Nick. Trebuie sa.mi joc rolul de sotul ei, i.am explicat situatia lui James, dar nu a fost deloc incantat. A zis ca o sa se intoarca dupa ea si vor deveni ce isi dorise demult Jessica, o familie. Imi doresc sa fie fericita Jessica, dar sa fie fericita langa mine. Off...
Dupa cum am observat in aceste saptamani, Jessica a fost intr.o stare rea si mereu avea greturi. Acum 2 saptamani s.a angajat la o firma si spune ca aceasta stare este din cauza stresului si oboselii. Dar mi.e frica ca poate este altceva.- Jess, trebuie neaparat sa mergi la doctor! Esti in aceasta stare de cateva saptamani. Daca nu te duci tu, te duc eu cu forta!
- Lasa.ma in pace!!! Sunt bine, ok?
- Daca eram orb te credeam!
- Putem rezolva!
- Imbraca.te si hai la doctor!
- Nu pot, intarzii la servici! Si nu.mi permite timpul.
- Dupa ce termini programul, mergem la doctor! Bine?
- Ce m.as face fara tine, iubitule?
- Nu ai merge la doctor!
- Mda... Asa e! Se apropie de mine si ma saruta rapid.Jess pov.
Stiu ca ma aflu intr.o stare naspa de ceva timp, dar prefer sa cred ca e din cauza oboselii de la servici. Incerc sa trec peste si merg la dulap sa .mi aleg o tinuta. Optasem pentru o rochie neagra mulata cu o palma deasupra genunchilor ce imi accentueaza formele si picioarele lungi. Imi iau o pereche de tocuri neagre inalte lucioase. Ma asez la masuta de machiaj si ma dau cu putin maro pe pleoape, rimel, tus si ruj rosu deschis. Parul l.am prins intr.o coada perfecta de cal, putin tapata sus ai cobor la masina unde ma astepta Tay.- Doamne, greu te mai pregatesti!
- Sunt fata! Ce te asteptai?
- Sa.ti pui o rochie, o pereche de pantofi, iti prinzi parul si ai plecat. 15 minute iti dura. Dar tu ai stat 1 ora.
- Si de asta ma iubesti, nu.i asa?
- Mhm...Ajungem imediat la firma iar eu ma dau jos din masina grabindu.ma sa nu intarzii. Intru si dau peste secretara mea Katy. Care imi era si cea mai buna prietena.
- Neata Katy!
- Neata Jess! Seful mi.a dat aceste doccumente sa te uiti peste ele.
- Ok! Mersi!
- Cu placere!Intru in biroul meu si rasfoiesc putin prin acele documente. Nu era ceva foarte important, imi dadea astfel de hartii in fiecare zi dar observasem un plic printre ele. L.am deschis si am vazut o foita in el.
" Domnisoara Smith, va rog, azi dupa terminarea programului sa va arati in biroul pentru a discuta."
Oare ce vroia sa.mi spuna? Sper ca nu am facut ceva rau. Plus ca era prima data cand il vad, deci sper sa nu fie suparat sau nu stiu... Imi place postul asta si nu vreau sa fiu concediata. Dar daca stau bine si ma gandesc nu am facut nimic rau, poate ma cheama pentru ceva bun. Doamne ajuta!
Linistea din biroul meu este intrupta de cafeaua pe care tocmai o bausem, care venea inapoi. Am sarit ca arsa spre baie si imi indrept capul spre chiuveta si dau tor din mine. Ma uit in oglinda si pot observa ca eram foarte palida si picioarele parca imi erau jeleuri + ca aveam si acele tocuri imalte. Cand sa ma asez jos, tocmai vazusem ca e pauza de masa iar Katy a intrat la mine pentru a merge la restaurantul de jos.
Ma vazuse asa moale si se indreapta ingrijorata catre mine.- Jessica, esti bine? Arati de parca esti moarta!
- Sunt bine, mersi!
-Esti sigura?
- Da, sunt bine!
- Ok, cum spui tu! Mergem?
- Sigur!Pornisem usor spre restaurant dar simteam cum totul in jurul meu se invartea. Privirea imi era neclara iar inima parca imi zbura din piept. Ma durea si stomacul destul de tare, am incercat sa trec peste dar nu am reuait. Dintr.o data ma dezechilibrez, dar inaite sa cad, doua maini barbatesti ma prind de talie, astfel protejandu.ma. As vrea sa vad cine e, dar lesin in bratele sale.
Tayler pov.
Am fost anuntat de la firma unde lucreaza Jessica ca ea ar fi lesinat, iar cineva a dus.o la spital. Imi las treburile si pornesc acolo. In salon era Katy care astepta. M.am dus catre ea sa o intreb ce s.a intamplat.- Ce s.a intamplat cu Jessica?
- Nu stiu! Am vazut.o ca era ca o stafie la fata si tremura, am intrebat.o daca se simnte bine si ea mi.a raspuns ca e ok. Apoi pur si simplu a cazut din picioare. Noroc ca seful a prins.o, altfel cadea tare.
- Seful vostru a prins.o?
- Da! El a si adus.o aici!
- Si unde e acum?
- A plecat mai inaite sa vii tu!
- De cat timp sta in sala?
- De vreo aproximativ o ora.Numai apuc sa spun ceva ca un doctor iese din sala ei. Ma indrept cu viteza spre el si ma uit ingrijorat.
- Dumneavoastra sunteti sotul domnisoarei Smith?
- Da, eu sunt! Cum e?
- E bine, a avut o cadere de calciu din cauza sarcinii. In rest e bine.
- Poftim? Sarcina? Depsre ce sarcina vorbiti?
- Domnisoara Smith este insarcinata intr.o luna si cateva saptamani. Nu stiati?
- Nu!
- Ei bine, acum stiti. Va recomand sa aibe grija la ce manaca si sa.i dati aceste pastile pe care vi le.am scris pe reteta.
- Mul...tu....mesc!
- Nu pot sa cred ca voi fi matusa! Sare Katy fericita catre mine!
- Nici eu....Ma indrept spre salonul ei si intru. O vad cum e intinsa pe acel pat mare si alb cu o perfuzie la mana si cu cealalta pe burtica.
Se rica in fund cand ne vede si ne saluta.- Jess, am sa.ti dau o super veste! Esti insar......
Nu apuca sa spuna ceva Katy ca ii pun mana la gura si o dau afara facandu.i semn sa taca.
- Ce vroia sa spuna?
- Jessica, adevarul e ca, esti... Ăăăm... Însărcinată!
- CUM?
- Intr.o luna si catev saptamani!
- Nu pot sa cred... O vedeam cum isi mangaie burica si se uita la ea.
- Nici eu!
- Trebuie sa cumparam hainute pentru copilul nostru!Imi ia mana si o pune peste burtica ei. Era asa fericita.
Insa stiam ca nu e copilul meu, era a lui James. Nu stiam cum sa.i spun asta, nici ei, nici lui James....
Inca eram in soc, dar trebuia sa.mi revin. Am schitat un zambet fals pe fata si am iesit din spital.
Ma tot gandeam cum sa.i spun lui James, fara sa.si doreasca sa vina aici si sa o ia pe Jessica. Nu cred ca psihicul Jessicai ar fi rezistat la asa ceva + ca nu.l cunoaste pe el.
Totul era pe umerii mei si eram atat de nehotarat.
Intr.un final m.am gandit sa nu.i spun lui James si sa las pentru un moment lucrurile asa.
O iau pe Jessica din spital dupe i se terminase branula si plecam la o farmacie unde i.am luat o sacosa plina de medicamente pentru orice eventualitate.- Ai cumparat cumva toata farmacia? A inceput sa rada de mine. Acel ras care imi umplea inima de fericire si emotii. Iubesc sa o aud cum rade.
- Trebuie sa fim precauti!
- Te iubesc!
- Si eu te iubesc!
- Haide la Mall! Trebuie sa cumparam gainute si lucruri pentru micutul sau micuta asta!
- Cum spui tu, sefa!
- Sefa.... Imi place cum suna!
- Bine sefa mea! Ma intind sa.i dau un sarut, apoi plecam la Mall.Am stat cred ca vreo 3 ore pana s.a inchis si am fost nevoiti sa plecam. Am cumpart multe hainute, si de fata si de baiat. In caz ca va fii baiat, vom dona hainele de fetita si invers. Am luat un pat mare de bebelusi, jucarii, biberoane, suzete, caciulite si carucior.
Ne.am oprit undeva sa mancam si dupa am placat acasa.
Am lasat cumaparaturile in sufragerie si ne.am dua fiecare sa facem un dus.Jess pov
Am urcat in casa si am lasat sacosele pe unde am apucat si am mers sa.mi fac un dus revigorant. Am lasat picaturile sa.mi exploreze pielea fina iar eu dadeam usor cu mana pe burtica. Fara sa vreau zambeam si inca nu.mj venea sa cred ca purtam un copil sau doi in mine. Eram foarte bucuroasa! Demult visam la o familie si acum iata!Ma sterg usor cu prosopul pufos ma imbrac intr.o pereche de pantaloni scurti, largi de pijama si un maieu la fel de larg. Am iesit din baie si l.am vazut pe Tay care era intins in pat. M.am dus catre el si m.am asezat in pat. Si.a pus mana pe burtica mea si o mangaia usor. Ma saruta pe frunte si dintr.o data somnul ne cuprinse astfel adormisem in bratele sale.
Gata si acest capitol! Sper ca v.a placut! Am promis ca o sa fie mai alung, deci sper sa va placa! Va iubesc mult!
Media: Jess si Tay. 😍❤❤❤
CITEȘTI
Jocul Dragostei
Novela JuvenilAccidente, lacrimi, iubire, ura, compasiune, atractie, acestea sunt lucrurile cu care Jessica va trebui sa se confrunte. Dupe o serie lunga de accidente mortale, inselari si ura, Ea o sa mai poata iubi? Ce se intampla daca se indragoste de baiatul...