James?

67 5 2
                                    

Ma trezesc putin obosita si ma duc la geam. Inspir aerul curat de dimineata si imi pun mana pe burtica. In curand voi avea cel mai de pret lucru. Imi doresc sa fiu o mamica model si sa imi cresc copilul/ copiii cum pot eu mai bine. Katy mi.a spus ca la nastere ii va da copiilor mei lantisoare de aur cu nemele lui/ lor. Nu e important cat sunt, e important ca sunt ai mei si ii voi iubi.
Ma intorc si realizez ca Tay nu e in camera.
Azi e duminica, deci nu merg la munca. Offff, am uitat! Iari trebuia sa merg la seful meu. Pffff... O sa.i treaca!
Merg la dulap si imi iau o rochie bej cu motive florale si o pereche de sandale cu toc arginti. Imi las parul pe spate si ma machiez natural.
Am de gand sa ma plimb prin oras. Nu am mai facut.o de mult.
Cobor in bucatarie sa imi iau un mar, dar vad un biletel pe masa.

" Jess, eu am plecat in oras cu niste afaceri, ma intorc mai tarziu. Sa nu uiti sa.ti iei medicamentele! Sa ai grija de tine!
                                                      Tayler

Ce grijuliu e cu mine! Dar bine zis, sa.mi iau medicamentele.
Dupa ce le iau ies din casa si incui usa dupa mine. Observ ca burtica este putin conturanta. Asta ma bucura mai mult.
Am de gand sa ma duc sa.mi fac manichiura. Apoi merg la coafor, apoi la salon, apoi... Cine mai stie? Oricum azi vreau sa ma ocup doar de mine si my baby!

Cand mergeam pe strada m.am oprit in fata unui magazin cu inele. Era unul asa frumos, fin cu micute diamante pretioase pe el, din argint. Era chiar Wow!

Imi continui drumul dar ma  simt ciudat. Parca cineva ma urmarea. Ma uit in spate, dar nuvad decat marea de oameni care mergeau in drumul lor. Trec peste si imi continui drumul pana ajung la salon.

*****
Dupa cam vreo 6 ore de relaxare totala ma pregatesc sa ma intorc acasa. Afara deja se intunecase iar eu mai am pana ajung acasa. O iau usor pe strazile luminate doar de felinare. Nu merg mult ca simt o mana rece care ma apuc de brat si ma trage intr.un loc.

- Ce vrei de la mine!
- Taci, altfel te omor!
- Lasa.ma in pace, nebunule!
- Daca nu taci, te impusc! Ai inteles?

Era un barbat mai inalt ca mine ce avea un pistol in mana. Ma chinuiam sa ies din stransoarea lui, dar in zadar. Simteam cum ma durea burta astfel din instinc am pus mana pe ea. Acel barbat ma duce nu prea departe de acel loc, in spatele unui bloc.

- Zi.mi ce vrei de la mine!
- O fata asa frumoasa sa se plimbe noaptea singura, e cam periculos, nu crezi?

Ma strangeam foarte tare de maini, cred ca o sa am rani. Am incercat sa tip dupa ajutor, dar mi.a pus mana la gura. Stiam ce vroia sa.mi faca si gandul la asta ma infiora. Ne avand ce sa mai fac, cand am simtit ca si.a pus o mana pe sub rochia mea i.am dat cu piciorul in familion.

- Asta iti trebuie daca te iei de mine!
- Nesuferito!

Incerc sa alerg cat pot de repepe, dar al naibii ma impedicasem. Parca soarta avea ceva cu mine.
Ma prinsese din urma si ma ridicase. Se putea citea nervozitatea de pe ochii lui.

- Ai incercat sa fugi, tarfulito?
- Nu sunt o tarfa, idiotule!

Nu apuc sa mai zic ceva ca ma trezesc cu o palma de toata frumusetea astfel cazand pe jos. Imi duc mana la burta pentru a nu pati ceva, iar cealalta pe obrazul meu rosu. Imi masez zona inrosita si incept sa dau drumul lacrimilor.
Il vedeam cum se apropie de mine nervos si isi desface cureaua la panataloni.

- Lasa.ma in pace! Te rog!
- Nu scapi, frumoaso!

Se apleaca catre mine, dar cineva ii da un pumn de cred ca i.a spart nasul. Ma ia pe sus si ma duce intr.o masina.

-Tu ce mai vrei de la mine?
- Sa te salvez!
- Vreau sa ies! Deschide usa!
- Stai calma Jessica! Sunt prietenul lui Tayler!
- Ok...
- Te duc acasa!

Nu mai zic nimic si astept sa ma duca acasa. In vreo 10 minute ajunsesem.
Eram mult prea ingandurata ca sa observ asta.

- Am ajuns.
- Aaa.. Mersi!
- Nu ai pentru ce!
- Vrei sa urci?
- Aaam.. Sigur!

Ne dam amandoi jos din masina si mergem in casa. Aprind lumina si ne asezam in sufragerie.

- Vrei ceva de baut?
- Nu, mersi!
- De unde il cunosti pe Tay?
- Sa zicem ca a lucrat pentru mine, mai demult.
- Aaaa... Ok.  Vroiam sa.ti multumesc pentru ca mai scapat din mainile acelui animal.
- Te.as ajuta oricand!
- Apropo, de unde ma cunosti?
- Demult, de la Tayler!
- Pai, cum te cheama, apropo!?
- James. James Summers!

Nu stiu de ce, dar simt o lovitura in creier ce ma face sa scot um mic gemet pe gura. Imi masez tamplele si incerc sa continui discutia trecand peste.

- Te simti bine, Jess?
- Mda... Sunt ok!
- Ma bucur! Si cum mai e viata ta?
- Pai pot zice ca am o viata chiar foarte frumoasa. Am un sot perfect, o casa frumoasa si un bebelus care asteapta sa vina!

James facu ochii cat cepele si se pot vedea cate o lacrima la coltul ochilor.
Ma speria... Era ciudat.

- Ai patit ceva, James?
- Esti insarcinata? De cand?
- De 1 luna si putin.
- Exact de cand ai plecat!

Zambeste larg si incepe sa rada. Eram super confuza. De unde sa plec? M.am nascut in California, de unde sa plec?

- Cum adica, de cand am plecat?
- Nu stiu cum sa.ti zic, dar sunt cel mai fericit om din lume!
- De ce? Imtreb foarte confuza si tot odata speriata de reactia lui.

Ma apuca de talie si ma ridica de pa canapea, dupa ma strange in brate. Ii dau o palma peste fata si ma uit nedumerita catre el. Noroc ca intrase Tayler le usa, altfel sunam la politie.Jur!

T:- James ce e cu tine aici?

J:- De ce nu mi.ai spus ca e insarcinata?

Je:- De ce sa.ti spuna ca sunt insarcinata?

J:- Tayler, raspunde! Cred ca trebuia sa stiu asta!

T:- Frate, nu acum! Nu aici!

J- O sa ma intorc! O sa.mi iau ce.mi apartine!

James pleaca si tranteste usa in spatele lui. Era derutata. Cum.adica sa ia ce e a lui? Ce e cu tipul asta? E nebuna? Sau ce? Doamne, dau doar de psihopati in ultima vreme!

######

Helau, oameni buni! Va multumesc pentru voturi si urmariri. Sunteti cei mai tari! Va ubesc! (。・ω・。)
Sa vedem ce se va intampla capitolul viitor! Oare isi va amimti de prima iubire a vietii sale? Va afla a cui este copilul? Il va parasi pe Tayler?
O sa aflam... (ó㉨ò)

Jocul DragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum