Capitol

87 4 1
                                    

***
Ma trezesc cu mari dureri de cap, iar urmele de pe gat si piept erau insurportabile.
Cineva bate la usa iar eu tresar usor.

- Pot intra?

Nu eram dispusa sa.i raspund, doar speram sa nu fie Alex.
Din fericire, era baiatul brunet caruia inca nu i.am aflat numele.

- In sfarsit te.ai trezit... E ora 13. Probabil ti.e foame. Asa ca ti.am adus niste clatite si suc. Daca vrei sa faci baie, du.te in camera aceea" arata cu degetul catre o usa mare". Ti.am afus un prosop si ti.am pus niste haine in dulap. Si ti.am adus o crema pentru vanatai, stii tu de ce.
- Multumesc!
- Tayler!" imi intinde mana prieteneste"

Eu doar dau din cap si refuz strangerea de mana. Nu puteam fii prietena cu un tip care m.a rapit.
Pleaca dezamagit si imi lasa lucrurile pe pat.
Chiar mi.ar prinde bine un dus relaxant.
Mi.am. luat prosopul si lenjeria mea neagra cu rosu.
Am dat drumul la dusul fierbinte si am lasat apa sa ma invaluie, desi vanataile chiar dureau si incepeau sa devina mai mari.
Am stat cel putin jumatate de ora, dupa mi.am luat lenjeria si prosopul deasupra. Ies din baie si ma indrept catre dulap sa vaf ce haine mi.a pregatit Tayler. Erau dragute dar nu chiar stilul meu.
Gandurile imi sunt intrerupte de catre un ciocanit.

- Ce faci pisicuto?

Imi indrept privirea catre cel care mi.a provocat atata durere. Imi venea usor sa plang.

- Te rog, lasa.ma in pace!

- Nu te agita asa! Nu vreau sa.ti fac nimic. Deocamdata! Am venit doar sa te anunt ca seful nostru va veni iar tu trebuie sa te imbraci adecvat, dar nu lrea sexy, altfel....
Apropo, frumos sutien!

M.am rosit usor si nu.mi venea sa cred ca cel care a pus oameni sa ma rapeasca va da ochii cu mine.
M.am imbracat intr.o rochie scurta,neagra, mulata pe corp cu un decolteu savuros. In picioare am niste tocuri usor inalte rosii. Parul il am pe spate.
Era ora 8 seara, iar eu aproape eram gata. Desi aveam decolteu uitasem de ranile de pe piept, dar nu mi.a pasat.
Cobor usor scarile vilei unde Tayler imi face semn sa iau loc la masa. M.am asezat si asteptam ca nesuferitul sa vina.

O masina parcase in curtea din fata, semm ca proprietarul a venit. Alex si Tayler il asteptau pe " El" .Alex ma sorbea din priviri iar Tayler m.a legat la ochi cu un material negru.
Aud cum cineva se aseaza pe scaun si pune mana sa peste a mea. Simt un usor fior si imi sopteste.

- Esti doar a mea iubito!

Mi se parea usor cunoscuta aceasta voce dar nu am bagat de seama.
Mi.am pus mana pe materiarul ce ma impedica sa vad si l.am dat jos.

- Tu.....
- Ti.am spus ca vei fii a mea!
- Nu pot sa cred ca mi.ai facut una ca asta....

Hey dragilor! Am crescut foarte mult cu vizionarile si sunt incantata de acest lucru minunat!

Oare cine este tipul care a rapit.o?

Jocul DragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum