Part 39 | good enough

994 62 29
                                    

Merhabalaaaaaar!!!! uzun bir bölüm oldu gibi ajdfhadjg şimdi kızlar size bir şey söylemek istiyorum. KOYU BİR ELİN OĞLU İZLEYİCİSİYİM AFDJGHS AYRICA ÇABİ MANYAĞI OLDUM ÇIKTIM TUTKU BİLİR AJDHGFJD HER NEYSE KONUYU SAPTIRMAYALIM. ÇABİ MIXLR ADLI BİR UYGULAMADAN RADYO YAYINI YAPIYOR BİZDE AÇIP DİNLİYORUZ HEM MUHABBET EDİYORUZ HEM MÜZİK DİNLİYORUZ MÜTÜŞLÜ BİŞEY OLUYOR YANİ AJHGJDS BENDE DEDİM Kİ ACABA BİZDE BUNU TDKAU İÇİN Mİ YAPSAK? TABİ SİZ İSTERSENİZ VE KATILIM SAĞLARSANIZ YAPARIM YOKSA REZİL ETMEYİM KENDİMİ DEĞİL Mİ AMA KHDFAJHFDG LÜTFEN BÖLÜM İÇİN YAPMASANIZ BİLE ŞU KONU İÇİN BİR YORUMDA BULUNUN. 12. SINIF OLDUĞUM İÇİN BURALARDA ÇOK SIK DURAMAYACAM VE SİZİNLE SAMİMİ BİR SOHBETTE BULUNMAK İSTİYORUM. GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM. Ay ben buraya yazmayı bile özlemişim ya ajhfdsjfd neyse daha fazla uzatmayayım burayı.

İyi okumalar!

Hatırlatma: 

"Tabi ki istemiyorum." dedim ve burnumu çektim. "Ama benim istemememle olacak bir şey değil. Tur senin kariyerinin bir parçası."

"Kızım ve sen de hayatımsınız." dedi. "Ağlama." dedi ve parmaklarıyla gözlerimi sildi.

"Tura gideceksin, ben ve kızımız da seni bekleyeceğiz." dedim.

"İkinizi de çok seviyorum." dedi ve alnıma bir öpücük kondurdu. Ardından eğildi ve kızımızı öptü.

"Bizde seni çok seviyoruz."

------------

Ertesi gün çocuklar ani bir kararla Amerika'ya gitmek zorunda kalmışlardı. Hatta o kadar ani olmuştu ki diğerleriyle vedalaşma fırsatım bile olmamıştı. Tur için çok büyük ve görkemli bir açılış planlanıyordu. Bu yüzden ekstra bir çalışma gerekiyordu.

Alisa ders notlarını almak için okula gitmişti. Ayrıca yetişebilirse Harry'yi görmek istiyordu. Dün olanlardan sonra sürekli sırıtmış, mutluluktan derin derin içler çekmişti. Margaret ona istemeden de olsa kocaman bir iyilik yapmıştı. Ve emin olduğum bir şey vardı; Margaret bunu öğrenince yaptığı şey için kendinden nefret edecekti.

"Anneciğim, endişelenmene gerek yok." dedim gülümserken. "Biz iyiyiz." diye ekledim.

"Maggie, Zayn'in gitmesi kötü oldu. Bu zamanlarda yalnız olmaman gerekir." dedi endişeyle.

"Yalnız değilim, Alisa var." dedim hatırlatmak istercesine.

"Senin sancın tutsa Alisa senden daha telaş olur." dedi ve bu dediğine karşılık ben kahkaha attım.

"Sanırım haklı olabilirsin." dedim hala gülerken.

"Oraya gelmemi ister misin?" dedi. Nasıl istekli olduğu sesinden belli oluyordu. Ayrıca gelmesi benim için de mükemmel olurdu. Gün geçtikçe kendimi taşımakta zorlanıyordum. Alisa evde pek durmuyordu zaten. Annemin burada olması her açıdan mükemmel olurdu.

"Çok güzel olur." dedim sevinç çığlığı atarken.

Annem küçük bir kahkaha attıktan sonra konuşmaya başladı.

"Pekala, öğleden sonra yola çıkarım." dedi.

"Bekliyorum! Ablama haber vereceğim! Seni öpüyorum." dedim ve defalarca üst üste öpücükler gönderdim.

"Bende seni öpüyorum, tatlım." dedi annem gülerken.

Telefonu kapattığımda ablamın numarasını çevirdim. Cevap verdiğinde sesi sıkkın geliyordu.

"Efendim?" dedi sıkılmış bir şekilde nefes verirken.

"Her şey yolunda mı?" dedim ve dudağımın içini ısırdım.

They Don't Know About Us ' 2 'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin