Part 20 | 18

1.3K 57 28
                                    

Merhabalaaaaar! Öncelikle sizi güzel bir bölümün beklediğini ve Alisa'nın esprileriyle dolu bir bölümün beklediğii söylemek istiyorum skjdfhdkjg ardından Scott'ın karakterini değiştirmek istiyorum .sss evet yeniden akgjdfgldsghs ama bu sefer son olacak bu yüzden sizden tavsiye istiyorum. Scott için uygun karekter kim olabilir? Okuyunca aklınıza kim geliyor? yardım istiyorum xx Tutku özellikle senden kajghkjdf ithaf olayına yeni uygulamamızla devam edeceğiz. Bu arada tekrar söylüyorum. Ben Elounor ve Sophiam ilişkisini DESTEKLEMİYORUM. Evet devam edebiliriz djshgjkdg neyse bn çk uzttm yne .s.s.s İyi okumalaaar! xx

@valeriargent: merhabaaaa! adını uzun zamandır gördüğüm bir fert daha :') bu bölüm senin olsun aşko xx umarım beğenirsinn!! öptüm çok çok <3

Hatırlatma:

''Millet bu tur önemli bir misafirimiz olacak.'' dedi ve bize baktı.

''Ah, lütfen bana misafir demeyin. Sizin bir parçanız olmak beni çok mutlu eder.'' dedi sevecen bir tavırla.

Evet, az önce beni tersleyen kızla şuan sevencenlik saçan kız aynı kişiydi.

Bay Spotleen memnun bir şekilde Margaret'a gülümsedikten sonra bize döndü.

''Millet, Margaret Ellingson Where We Are turunun devamında ve On The Road Again turunda tur rehberliğimizi yapacak.''

-----------------------

''Ne?!'' diye bağırdım suratımı ekşiterek.

Ne yani bu manken gibi olan ama beyinsiz kadın turumuzda bizimle mi olacaktı?

Margaret'e baktığımda memnun bir şekilde gülümsüyor ve herkeste göz gezdiriyordu.

''Bu muhteşem bir haber.'' dedi Niall.

Ah, gerçekten mi Niall? Gözlerimi devirdim ve başımı çevirip sevgilime baktım. Onun gönlünü almalıydım. Dizimdeki elini iki elimle sıkıca sarmalamıştım. Diğer elinin dirseğini ise bacağına koymuş çenesini avucunun içine dayamıştı. Ben ona baktığımda o da bana baktı.

''Özür dilerim. Ne olursa olsun en başında söylemeliydim.''

''Evet, öyle yapmalıydın.'' dedi sakin ve düz bir sesle.

Gözlerimi devirdim ve ona dönüp avuçlarımdaki ellerini daha sıkı kavradım.

''Lütfen, böyle davrama. Yemin ederim söylemek istedim. Defalarca. Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun. Scott'la arkadaşlıktan ötesi olmaz, olamaz. Sana kavuşmuşken böyle bir salaklık yapar mıyım ben?''

''Ah,'' dedi ve başını havaya kaldırdı. ''Sana karşı koyamamaktan nefret ediyorum.'' dedi ve başını indirip küçük bir gülümsemeyle bana baktı.

Gözlerindeki şefkat ve yüzündeki gülümseme tüm stresimi almıştı. Vücudum gevşemiş ayaklarım yerden kesilmişti. İçimi kaplayan tarifsiz huzurdan bahsetmiyordum bile. Gülümsedim ve odadakilerin muhabbetlerini umursamada yüzüne yaklaşıp dudaklarına bir öpücük kondurdum.

''Barıştılar!'' dedi Louis bağırarak.

Bizi izliyor olmaları beni utandırmıştı. Zayn'in dudaklarını rahat bıraktıktan sonra daha fazla utanmamak için çocuklara bakmamaya ve söylediklerini duymamaya çalıştım.

''Nihayet!'' dedi Liam.

Başımı Zayn'in göğsüne koydum ve sokulabildiğim kadar sokuldum ona. Alt dudağımın kenarını ısırdım. Zayn'in kıkırtısını duyduğumda elini ellerimden kurtarıp belime sardı ve beni iyice kendine yaklaştırdı.

They Don't Know About Us ' 2 'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin