Part 7 | a perfect scenery

1.8K 109 46
                                    

Merhabalaaaaar! Oldukça uzun bir bölümle karşınızdayım <3 <3 :D üstelik ben bu bölümü inanılmaz derecede çok beğendim. :D umarım sizde beğenirsiniiiz <3 öpüldünüz çok çok çok çok çok <3 <3 <3

@drapla : ilginç, komik ve bir o kadar mükemmel yorumların için teşekkür ederim hayatım <3 :D yorumunu merak ederek beklediğim kişilerden birisin <3 :D bu bölüm senin olsun tatlım *-* <3 öpüldün çok çok çok <3 seni seviyoruuuum <3 <3 :*

''Sakın beni ıslatma.'' diye uyardı.

''Öyle mi?'' dedim ve güldüm. Ardından elimi suyun altına koydum ve avuçlarımı suyun altında birleştirdim.

''Mags, sakın.'' dedi ve güldü.

''Ciddi değilsin.'' dedim ve suyu üzerine sıçrattım.

''Aman. Tanrım.'' dedi ve soluklanmaya başladı. Ben de kahkaha atıyordum. Keşke yüzmeyi bilseydi. Böylelikle onunla eğlenebilirdik...

-------------------

Ertesi gün kahvaltıdan sonra havuza gittik ve bilin bakalım kim yüzmedi? Zayn yüzmeyince ben de pek yüzmedim, çok geçmeden çıktım. Beyaz şortumu ve yeşil tişörtümü giydikten sonra plaj çantasını topladım. Zayn biriyle mesajlaşıyordu.

''Kimle konuşuyorsun?'' dedim.

''Louis'yle. Ailelerinin yanına gitmişler.''

''Ciddi misin? Bu çok güzel!''

''Kesinlikle.'' dedi ve gülümsedi. Ardından bana baktı ve gülümsemesi yok oldu. ''Bana yanında yedek pantolonunun olduğunu söyle.''

''Zayn, yanımda yedek hiçbir şey yok.'' dedim ve ellerimi belime koydum.

''Tişörtte mi yok? O tişört ne öyle Mags? Eğildiğinde her şey görünüyor. Üstelik büyük o tişört sana baksana omzundan düşüyor. Hem geniş de.''

''Zayn birincisi eğilerek yürümeyeceğim. İkincisi bu tişört büyük değil, modeli düşük omuzlu. Üçüncüsü bu salaş bir tişört yani geniş olması gayet normal.''

Gözlerini devirdi ve şezlongdan kalktı.

''Yani onu çıkarmak için hiçbir bahane kabul etmiyorsun öyle mi?'' dedi havlusunu toparlarken.

''Hayır.'' dedim ve şezlongumun üzerinden geçip onun yanına vardım. Ardından yanağına büyük bir öpücük kondurdum. Gülümsedi ve doğrulup bana sarıldı. Dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu. Tabi ben öylesine kapılmışım ki Malik'in büyüsüne, nerede olduğumuzu ne yaptığımızı fark edemedim.

Fark ettiğimde geri çekildim ve irileşen gözlerimle ona baktım.

''Zayn bunu ortalıkta yapmamalısın.'' dedim.

''Ne var bunda? Etrafta medya yok. Bizi göremezler.'' dedi gülümserken.

''Hayranlar olabilir.'' dedim.

Zayn beni umursamadı ve havlusunu plaj çantasına koyduktan sonra çantayı eline aldı.

''Benimle gel, sana göstermek istediğim bir yer var.'' dedi ve elimi tuttu.

''Neresi?''

''Güzel bir yer.''

''Tamam, neresi?'' diye tekrarladım.

''Güzel bir yer.'' diye tekrarladı o da.

''Zayn!'' dedim sesimi biraz yükselterek aynı zamanda gülüyordum.

O da güldü ve konuşmaya başladı.

''Sabret. Zaten uzak değil, çok yakın. Ayrıca çok beğeneceksin.'' dedi.

They Don't Know About Us ' 2 'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin