Jak jste se poznali:
Scott- Potkala jsi Scotta v polovině ročníku. Byla jsi ve škole nová a on tě tam provedl. Už když jsi ho poprvé viděla věděla jsi že je na něm něco speciálního.
Stiles- Potkala jsi Stilese na sherifovo stanici. Tvůj táta se k nim zrovna ten den přidal. Sedla jsi si tam na lavičku vedle Stilese a čekala než tvůj táta přijde. Povídali jste si několik hodin než tvůj táta přišel. Dali jste si na sebe čísla a povídali jste si každý den.
Derek- Jsi nejlepší kamarádka se Scottem a Stilesem. Pomáhali jste Scottovi najít v lese inhalátor, když jsi viděla Dereka. Nejdřív si tě nevšiml, protože jsi stála za Stilesem, ale potom z tebe nemohl odtrhnout oči.
Isaac- Stěhovali jste se do domu vedle Isaaca. Když jste tam přijeli, tvoje rodiče jeli koupit něco k jídlo, takže jsi všechny ty boxy musela vybalit sama. Isaac tě viděl a rozhodl se že ti pomůže. Od té doby jste byli hodně dobří kamarádi.
Jackson- Brala jsi svojí neteř do parku. Sedla jsi si na lavičku vedle Jacksona. Chvíli jste si povídali dokud tvoje neteř neřekla že už chce jít. Dali jste si čísla a pokračovali v mluvení, ale po telefonu.
Aiden- Ty a Aiden jste se potkali ve škole. Přišla jsi pozdě na hodinu a bylo tam jediné místo kam si sednout a to vedle Aidena. Když hodina skončila, začali jste si povídat a spřátelili jste se.
ČTEŠ
Teen Wolf Preferences
FanfictionTenhle příběh jsou v podstatě představi o teen wolf. Takže jestli tenhle seriál nesledujete tak asi nebudete moc vědět kdo je kdo.