Scott- Potom co jsi se potkala se Scottem jste si povídali každý den. Začal se ti hodně líbit, ale pochybovala jsi že by jsi se mu taky líbila.
Otevřela jsi svojí skříňku, když z ní najednou vypadl lísteček. Když jsi ho otevřela bylo tam napsáno "(Y/N) šla by jsi se mnou na rande? -Scott"
Když jsi se okolo sebe ohlížela viděla jsi jak se k tobě Scott blíží. "Ahoj (Y/N), dostala jsi můj vzkaz?"
"Jo a odpověď je ano." Řekla jsi. "Tak co v pátek večer?" Zeptal se. "Vyzvedni mě v 8." Řekla jsi a odešla jsi.
Stiles- Potom co jsi potkala Stilese jsi začala chodit na Beacon Hills střední. Taky jsi začala mít ráda Stilese.
Často jste spolu někam chodili, i když jste toho měli hodně vždycky jste si našli čas. Skončila škola a Stiles tě vezl domů.
"Tak (Y/N) co děláš v pátek večer?" Zeptal se Stiles, když jste jeli domů. "Um nic, nejspíš se budu dívat na nějakej film." Řekla jsi.
"No um (Y/N) napadlo mě jestli by jsi se mnou nechtěla jít na rande." Zeptal se nervózně. Usmála jsi se na něj "Jo to by bylo skvělý." Řekla jsi když Stiles zastavil u tebe doma.
Derek- Ty a Derek jste se procházeli v lese. Hodně jste se sblížili od tý doby co jste se potkali. Začínali jsi k Derekovi něco cítit.
"Takže" Začal Derek. "Takže" Řekla jsem taky. "Chci ti něco ukázat." Řekl. Šla jsi za ním když zastavil před stromem.
"Přečti to." Řekl Derek. Když jsi se podívala na strom vyděla jsi že je tam něco vytesaný. "(Y/N) půjdeš se mnou na rande?"
Usmála jsi se a otočila jsi se na Dereka. "Ano." Řekla jsi. Usmál se na tebe a objala jsi ho.
Isaac- Ty a Isaac jste se vídali každý den od tý doby co jste se vedle něj nastěhovali. Dělali jste spolu všechno. Potaji se ti líbil.
Hráli jste zrovna pravda nebo úkol. "Fajn Isaacu, pravda nebo úkol?" Řekla jsi. "Um úkol." Odpověděl Isaac. "Dobře, popiš mě 3 slovy."
"Dobře, vtipná, nádherná a chytrá." Řekl. Začervenala jsi se když jsi se na něj podívala.
"(Y/N) musím ti něco říct." Řekl Isaac. "Dobře." Odpověděla jsi. "Půjdeš se mnou na rande?" Zeptal se. Usmála jsi se na něj "Ano."
Jackson- Ty a Jackson jste vzali tvojí neteř do parku. Seděli jste na trávě a dívali jste se na ní. Jacksno se ti líbil a vždycky když jsi ho viděla byla jsi šťastná.
"Takže (Y/N) ty já sobota rande?" Zeptal se z ničeho nic. Podívala jsi se na něj překvapeně.
"Cože?" Zeptala jsi se. "Ty já sobota večer." Zopakoval. Usmála jsi se na něj a začervenala jsi se.
"Jo." Řekla jsi a zvedla jsi se když jsi viděla že k tobě beží tvoje neteř.
Aiden- Aiden se ti líbí už od tý doby co jsi si vedle něj sedla na hodinu. Vždycky jste se po škole vídali.
Ty a Aiden jste vedle sebe seděli na chemii, když ti poslal lísteček. Divně jsi se na něj podívala. "Otevři to." Řekl ti potichu.
Otevřela jsi to a bylo tam napsáno "(Y/N) chtěla by jsi se mnou na rande? Zakrouškuj ano ne -Aiden". Dole na tom lístečku jsi měla zakrouškovat ano ne.
Usmála jsi se sama pro sebe a zakrouškovala jsi ano. Přeložila jsi lístek a poslala jsi mu to zpátky. Dívala jsi se na něj když ho otvíral a viděla jsi jak se usmál.
ČTEŠ
Teen Wolf Preferences
FanfictionTenhle příběh jsou v podstatě představi o teen wolf. Takže jestli tenhle seriál nesledujete tak asi nebudete moc vědět kdo je kdo.