Stiles Imagine pro Lexie

841 41 5
                                    

"Ne přestaň!" Křičela jsi, když jsi běžela chodbou. Ty a Stiles jste spolu byli na plese a šla jsi jenom na záchod a najednou se tam objevila Kali.


"Lexi čím víc budeš utíkat, tím víc na tebe budu chtít zaútočit." Řekla Kali, když tě Praštila o skřínku.

"ÁÁÁÁ!" Křičela jsi. "Měla by jsi být víc opatrná Lexie." Řekla Kali a schodila tě na zem.

"ÁÁÁÁÁ!" Vykřikla jsi ještě víc, když tě kousla do ramene. "Pa pa Lexie." Řekla a odešla.

"Lexie!" Křičel Stiles, když k tobě se Scottem běželi.

"Kousla mě." Řekla jsi a ukázala jsi na svoje rameno. "Scotte stane se z ní vlkodlak?" Zeptal se Stiles.

"Vypadá to, že jí kousla pěkně hluboko." Řekl Scott, když si prohlížel tvoje rameno.

"Lexie zavři oči a pak je zase otevři." Řekl ti Scott. Na chvíli jsi zaváhala, ale pak jsi je zavřela.

Když jsi je otevřela Scott i Stiles na tebe koukali. "Co?" Zeptala jsi se.

"Tvoje oči jsou žlutý. Jsi vlkodlak." Řekl Scott. Začaly ti téct slzy. "Scotte můžu si se Stilesem promluvit o samotě?" Zeptala jsi se ho. "Jasně." Řekl a šel pryč.

"Miluješ mě pořád, když jsem teď vlkodlak?" Zeptala jsi se Stilese. Usmál se na tebe. "Budu tě vždycky milovat ať se stane co se stane." Řekl a políbil tě.

----------------------------------------------------------------

Promiň, že je to tak pozdní, ale snad se líbí :)




Teen Wolf PreferencesKde žijí příběhy. Začni objevovat