Scott- "Pamatuj si, buď opatrná. Nevím co bych bez tebe dělal." Řekl Scott, když jste chtěli zaútočit na Petera.
"Budu, slibuju. Jenom si pamatuj, že tě miluju." Řekla jsi a políbila jsi ho. "Dobře." Řekl, když jste čekali na Petera.
"No, no, no. Koho pak to tu máme? Vlkodlaka a vlkodlakovu holku, která je lovkyn, jak roztomilé." Řekl Peter a pomalu se k vám přibližoval.
"Nebyl dobrý nápad přijít sám Scotte." Řekl s úšklebkem. "Proč si myslíš, že jsme přišli sami?" Řekl Scott a na obličeji se mu taky utvořil úšklebek.
Peter se otočil a uvidil za sebou Dereka s Isaacem. Kira je se svou katanou a Stiles se svou baseballovou pálkou.
Peter dal rychle pěstí Derekovi a Isaacovi. Běžela jsi a začala jsi po něm střílet šípy. Potom běžel i Scott a začal se s Peterem prát, ale Peter ho jenom hodil na stěnu.
"Scotte!" Vykřikla jsi, když jsi se zastavila, aby jsi se na něj podívala. "Ne (Y/N), pozor!" Křičel Scott a ukázal na tebe.
Ještě než jsi se stihla otočit, ucítila jsi zuby na svém rameni. Křičela jsi bolestí a uvědomila jsi si, že tě Peter právě kousl.
"(Y/N)!" Křičel Scott, když tě chytil předtím než jsi spadla. Viděla jsi jak k tobě běží Derek, Kira, Stiles a Isaac.
Scott se ti snažil odebrat bolest, ale nešlo mu to. "Ne." Zašeptal Scott. "To je dobrý, neboj se." Brečela jsi.
"Ne, slíbil jsem, že ti nikdo nikdy neublíží." Řekl Scott a slzy mu začaly stékat po tváři.
"Scotte, její tělo to kousnutí odmítá." Řekl Derek. "Nepřežije." Dodal Stiles. "To je dobrý. Hlavně si pamatuj co jsem ti před tím řekla, miluju tě Scotte McCalle." Řekla jsi, když jsi začínala lapat po dechu.
"Miluju vás lidi." Řekla jsi a na všechny jsi se podívala. "Děkuju, že jste byli moji kamarádi a hlavně na mě nezapomeňte." Řekla jsi a všichni se usmáli.
"M-miluju vá-ás." Bylo poslední co jsi řekla a pak už bylo slyšet jenom jak všichni brečí.
Stiles- "Scotte, nad nima nemáme šanci vyhrát!" Křičela jsi, když se spolu prala tvoje smečka a oni.
"Awww, rozbili mi mojí baseballku." Zasmutnil Stiles, když jí rozpůlili.
"Stilesi, nestůj tam. Běž!" Křičel Derek na Stilese, když tam jentak stál.
Rychle jsi se otočila, když jsi uviděla jak se ke Stilesovi blíží jedna z On a chce ho zabít.
"Stilesi ne!" Křikla jsi, když jsi ho odstrčila a tím pádem Ona řízla tebe. "(Y/N)!" Vykřikl Stiles, když tě chytl.
"Ne, prosím neumírej. SCOTTE!" Křičel Stiles přez jeho slzy. Viděla jsi jak k tobě běží Scott s Derekem.
"Scotte prosím, musíš jí kousnout." Prosil Stiles, když se na tebe díval. Scott kývl, naklonil se k tobě a kousl tě do ramene. Ty jsi jenom vykřikla bolestí.
Všichni tři tam u tebe seděli a čekali. "Nezvládne to, její tělo to kousnutí nechce přijmout." Řekl Derek, když se na tebe díval.
"Ne, ne, nemůžu jí ztratit." Řekl Stiles a pevně tě držel. "Mrzí mě to." Řekl Scott.
"To je dobrý Stilesi, mi-miluju tě a děkuju, že jsi byl ten nejlepší kluk, kterýho jsem kdy měla. Scotte a Dereku, jste jako moji bratři, na to nikdy nezapomeňte. Taky vás mi-miluju. Miluju vás všechny tři, nikdy na to nezapomeňte." Řekla jsi a dívala jsi se na ně.
ČTEŠ
Teen Wolf Preferences
Fiksi PenggemarTenhle příběh jsou v podstatě představi o teen wolf. Takže jestli tenhle seriál nesledujete tak asi nebudete moc vědět kdo je kdo.