Scott Imagine pro Janu

894 35 5
                                    

"Do toho Scotte!" Vykřikla jsi, když dal Scott gól. Dneska byl lacrossovej zápas a ty jsi přišla podpořit svého kluka Scotta.

Jedinej problém byl to, že byl úplněk. Ano věděla jsi o všech těch nadpřirozenejch věcech.

Pořád dával gól za gólem. Bylo to už 8-4 a samozřejmě my jsme vyhrávali.

Zbývalo už jenom 8 sekund do konce hry a Scott se trefil do branky zrovna, když se zazvonilo na konec hry.

"Yes!" Vykřikla jsi, když jste vyhráli. Podívala jsi se na hřiště a uviděla jsi Scotta jak běží do šaten.

"Ale ne ne ne." Řekla jsi a hned jsi běžela za ním. "Scotte vrať se!" Vykřikla jsi, když jsi vběhla do chodby.

Vešla jsi do šatny a uviděla jsi Scotta jak se opírá o stěnu a těžce dýchá.

"Scotte, zlato ukldini se a dýchej." Řekla jsi a stoupla jsi si před něj. "Jano jdi pryč." Řekl.

"Ne Scotte, jsem tady abych ti pomohla." Řekla jsi. "Jdi pryč." Řekl. "NE!" Vykřikla jsi.

Když jsi to řekla Scott se k tobě přiblížil a kousl tě do pasu. "Áááá!" Vykřikla jsi, když jsi ucítila jak se jeho zuby zarily hluboko do tvého pasu.

Odtrhl se a otevřel oči. "Jano, zlato. Já se tak moc omlouvám. Ztratil jsem nad sebou kontrolu." Řekl Scott a začali mu téct slzy.

"Ne to je v pohodě, jen jsi se neudržel." Řekla jsi a otevřela jsi oči. Čímž Scott otevřel pusu.

"Co?" Zeptala jsi se. "Jano, promiň, ale tvoje oči jsou žluté." Řekl Scott.

"Jsem vlkodlak?" Zeptala jsi se. "Ano strašně se omlouvám. Říkal jsem ti ať jdeš pryč." Řekl a začal brečet. "Dokud jsem s tebou tak je to dobrý. Miluju tě Scotte." Řekla jsi a začala jsi taky brečet.

"Taky tě miluju Jano." Řekl Scott.

----------------------------------------------------

Snad se líbí :)


Teen Wolf PreferencesKde žijí příběhy. Začni objevovat