Stiles Imagine pro Veroniku

636 41 2
                                    

"Ne prosím, prosím." Brečela jsi. Běžela jsi v lese, protože tě honila smečka alf.

"Čas došel Veroniko." Řekla Kali a stoupla si před tebe. Otočila jsi se a uviděla jsi Deucaliana. "Veronika že jo? Holka Stilese Stilinskiho." Řekl.

"Kde je Derek Hale a Scott McCall?" Zeptal se. "Nevím." Řekla jsi. "Špatná odpověď. Kali pokračuj." Řekl a šel pryč.

Snažila jsi znovu utéct, ale Kali tě hodila na strom. "Prosím." Brečela jsi, ale ona tě jenom dál škrtila.

"VERČO!" Uslyšela jsi Stilese a Scotta. Otočila jsi se a uviděla jsi jak se Scott už pere s Kali. "Stilesi." Bylo poslední co jsi řekla než jsi omdlela.

-V Nemocnici-

Probudila jsi se a uviděla jsi Stilese jak tě drží a běží s tebou v nemocnici.

Viděla jsi jak k vám běží paní McCallová. "Stilesi co se stalo?" Zeptala se, když tě posadila na vozík.

"Smečka Alf." řekl Stiles, když paní McCallová otevřela dveře do místnosti. "Dobře Verčo, teď tě připojíme na takový přístroj a doktoři tě zkontrolují co nejdřív to půjde." Řekla.

"Dobře." Řekla jsi a ležela jsi na posteli. Otočila jsi se na hodiny a viděla jsi, že už je pozdě, takže doktoři nejspíš přijdou až ráno.

"Dobře zlato přijdou za tebou ještě za chvíli." Řekla a odešla. "Tak já počkám v čekárně." Řekl Stiles a odcházel.

"Zůstaň prosím." Řekla jsi. "Pro tebe cokoliv." Řekl a sedl si na židli vedle postele. Dal ti pusu na čelo a ty jsi usla.

--------------------------------------------

Snad se líbí :)


Teen Wolf PreferencesKde žijí příběhy. Začni objevovat