Isaac Imagine pro Marry

634 41 2
                                    

"Isaacu za chvíli jsem zpátky jdu do krámu." Řekla jsi svému klukovi Isaacovi.

Přiběhl k tobě ze zhora. "Ne Marry, nechoď."

"Proč se o mě poslední dobou tak staráš?" Zeptala jsi se Isaaca. Přišel k tobě blíž a začal tě líbat.

"A proč mě pořád líbáš? Ne že by mi to vadilo." Řekla jsi a on tě začal líbat na krku.

"Um. Nemám důvod." Řekl ti Isaac a samozřejmě lhal. "Dobře no tak já jdu do toho krámu potřebuješ něco?" Zeptala jsi se ho a vzala jsi si klíčky.

Isaac se na tebe podíval a odhodil ti klíče na zem. "Isaacu, vážně co se s tebou děje?" Zeptala jsi se.

Opřel tě o zeď a začal tě znovu líbat. Odtrhla jsi se od něj. "Isaacu, vážně jsi v pohodě?" Zeptala jsi se ho a dívala jsi se mu do očí.

"Dobře Marry potřebuju ti něco říct." Řekl. "Fajn co je to?" Řekla jsi zděšená z jeho odpovědi.

"Dobře, pamatuješ jak byl minulej týden ten úplněk?" Začal. "No?" Řekla jsi.

"No byl jsem s Derekem abych nikam neutekl." Řekl Isaac. "Jo to jsi mi říkal."

"No zrovna jsem se měnil a snažil jsem se najít nějakou kotvu, abych se mohl kontrolovat. Nemohl jsem najít nic dostatečně silného.

Tak jsem začal myslet na tebe. A když jsem myslel na tebe, tak jsem se začal kontrolovat. No a teď jsi ty moje kotva." Dokončil Isaac a podíval se ti do očí.

Usmála jsi se na něj a políbila ho. "Aww. Miluju tě."

"Já tebe taky Marry."

-------------------------------------------------------------

Snad se líbí :)


Teen Wolf PreferencesKde žijí příběhy. Začni objevovat