Jenom aby jste věděli (Y/F/N) znamená Your First Name (Tvoje křestný jméno).
(Y/L/N) znamená Your Last Name (Tvoje přijímení)Scott- Bylo zrovna vaše 4 výročí. Neplánovali jste nic velkýho dokud jsi nedostala zprávu od Scotta.
"Sejdeme se na pláži za jednu hodinu. -Scott p.s. vem si něco hezkýho." Usmála jsi se a rychle jsi se připravila a jela jsi na pláž.
Když jsi tam přijela uviděla jsi uprostřed písku stát Scotta a Stilese, Lydii, Isaaca a Dereka jak za ním stojí a drží nápisy.
Šla jsi ke Scottovi. "(Y/N) od té doby co jsem tě potkal jsem věděl, že ty jsi ta pravá a nikdo tě nedokáže nahradit, takže mám jednu otázku." Řekl Scott.
Otočil se na Stilese, Lydii, Isaaca a Dereka a řekl jim teď. Otočila velké karty na kterých bylo napsané Vezmeš si mě?
Otočila jsi se na Scotta a uviděla jsi jak si kleká na jedno koleno. "(Y/F/N) (Y/L/N) vezmeš si mě?" Zeptal se Scott.
Začala jsi brečet. "Ano." Řekla jsi a políbila jsi ho. Uslyšela jsi jak všichni tleskají. Odtrhli jste se a usmáli jste se na sebe.
"Miluju tě." Řekl ti Scott. Ty jsi se usmála. "Já tě taky miluju Scotte." Řekla jsi a znovu jsi ho políbila.
Stiles- Zrovna jsi skončila v práci a jela jsi do tvého a Stilesovo domu. Dneska bylo vaše 5 výročí.
Vešla jsi do dveří a uviděla jsi růže, které vedly po schodech nahoru. Následovala jsi je a dovedlo tě to do Stilesovo a tvého pokoje.
Když jso vešla dovnitř uviděla jsi tam Stilese v obleku. Usmála jsi se na něj "Co to děláš?"
"(Y/N) miluju tě už od té doby co tě moje oči spatřily a nedokážu si představit žibot bez tebe." Řekl Stiles.
Potom si klekl na jedno koleno. Začala jsi brečet. "(Y/F/N) (Y/L/N) budeš moje Mrs. (Y/F/N) Stilinski?" Zeptal se.
Několikrát jsi kývla. "Ano." Řekla jsi přes slzy. Navlékl ti prsten na ruku a políbil tě.
"Miluju tě Stilesi." Řekla jsi, když jste se odtrhli. Široce se na tebe usmál "Já tebe taky (Y/N)."
-------------------------------
Hey Guys! Takže tohle udělám na 3 části.
První je Scott a Stiles.
Druhej Derek a Isaac.
A třetí Jackson a Aiden.
Strašně moc děkuju za 1.4K views ani nevíte co to pro mě znamená! Jsem ráda, že vás to baví a že i v Česku jsou fanoušci Teen Wolf. Rozhdně nezapomeňte na nějakej ten vote nebo comment jestli se vám líbilo. Love ya!!
ČTEŠ
Teen Wolf Preferences
أدب الهواةTenhle příběh jsou v podstatě představi o teen wolf. Takže jestli tenhle seriál nesledujete tak asi nebudete moc vědět kdo je kdo.