Zeptal se tě, aby jsi si ho vzala Part 3

831 37 0
                                    

Jackson- Byly Vánoce a ty a Jackson jste rozbalovaly dárky.

Jackson už otevřel všechny jeho dárky, ale ty ještě nějaký otevíráš.

"Fajn to je poslední." Řekla jsi, když jsi otevírala poslední dárek. "(Y/N) ještě je tu jeden." Řekl Jackson a v ruce držel malou černou krabičku.

"(Y/N) miluju tě a nedokážu si představit život bez tebe." Řekl Jackson.

Začaly ti téct slzy. A při tom jsi se smála. "(Y/F/N) (Y/L/N) vezmeš si mě?" Řekl Jackson, když si klekl.

Usmála jsi se od ucha k uchu. "Ano Jacksone ano ano ano." Řekla jsi a objala jsi ho.

"Miluju tě (Y/N)." Řekl a políbil tě. "Já tebe taky babe." Řekla jsi.

Aiden- Bylo zrovna vaše 3 výročí. Řekl ti, že se potkáte v lese.

Přijela jsi k lesu a dívali jsi se všude kolem sebe. Nakonec jsi ho uviděla jak tam stojí v obleku.

Usmála jsi se a šla jsi k němu. "Aidene co to děláš?" Zeptala jsi se a usmála jsi se.

Klekl si. Dala jsi si ruce přez pusu a začala jsi brečet.

"(Y/F/N) miluju tě a jsi můj celej svět a nedokážu si představit jak bych žil bez tebe, takže (Y/F/N) (Y/L/N) vezmeš si mě?" Řekl a ukázal ti prsten.

Kývla jsi. "Ano ano ano milionkrát ano." Řekla jsi a vběhla jsi mu do náruče.

"Moc tě miluju Aidene." Řekla jsi a on ti dal pusu na čelo. "Taky tě miluju." Řekl.


Teen Wolf PreferencesKde žijí příběhy. Začni objevovat