Scott- Tvoje- Tvůj táta ho pořád moc nemusí, protože jezdí na motorce, ale tvoje mamka ho miluje.
Jeho- Jeho mamka tě miluje. Myslí si, že jsi ta nejmilejší holka na světě. Jeho táta tě ještě nepotkal.
Stiles- Tvoje- Tvoje rodiče ho moc nemusí, protože je moc dětinský a nešikovný, ale někde hluboko uvnitř jsou za něj šťastný.
Jeho- Jeho táta tě miluje. Myslí si, že jsi ta nejroztomilejší holka na světě. Miluje, že je s tebou Stiles šťastný.
Derek- Tvoje- Tvůj táta ho nemá rád, protože pořád nosí černou a myslí si, že tě opustí. Tvoje mamka ho miluje, protože jí přijde roztomilej a milej.
Jeho- No Derek rodiče nemá, ale jeho strýc Peter tě miluje, protože ho děláš šťastný a díky tobě se usmívá.
Isaac- Tvoje- Tvoje mamka ho miluje, protože je milej a stydlivej a dělá tě šťastnou. Ale tvůj táta ho pořád tolik rád nemá.
Jeho- Jako Derek Isaac nemá rodiče, ale vzhledem k tomu, že bydlí u McCallových tak jí bere jako svojí matku. A ona tě miluje, protože vždycky, když jsi s ní tak má Isaac na obličeji velký úsměv.
Jackson- Tvoje- Tvoje rodiče ho rádi nemaj. Myslí si, že tě opustí kvůli někomu jinému. Ale oni neví, že tě dělá vážně šťastnou.
Jeho- Potkala jsi se jenom s jeho mamkou a ta tě miluje, protože o tobě pořád mluví.
Aiden- Tvoje- Tvoje rodiče Aidena nepotkali. Všechno co vědí je, že jsi pořád s ním, a že tě dělá šťastnou.
Jeho- No Aiden svoje rodiče nikdy nezmínil a nikdo neví kdo jsou, takže jsi se s nima ještě nepotkala.
Liam- Tvoje- Tvoje rodiče ho milujou, protože ještě před tím než to byl tvůj kluk, tak to byl tvůj nejlepší kamarád a oni moc dobře věděli, že spolu budete chodit.
Jeho- Potkala jsi jeho tátu jenom párkrát. Miluje tě, protože nejsi jenom jeho holka, ale i jeho nejlepší kamarádka.
ČTEŠ
Teen Wolf Preferences
Fiksi PenggemarTenhle příběh jsou v podstatě představi o teen wolf. Takže jestli tenhle seriál nesledujete tak asi nebudete moc vědět kdo je kdo.