Stiles Imagine pro Karolínu

953 43 3
                                    

"Ne Karolíno, přestaň. Nemůžeš jít. Zůstaň tady!" Křičel na tebe tvůj bratr Scott. "Proč nemůžu pomoct?" Křičela jsi na něj zpátky.

"Protože pokaždý, když pomůžeš uděláš ten problém ještě větší." Zakřičel Scott.

"Ne neudělám." Řekla jsi a začala jsi brečet. "Jo uděláš. Vždycky to všechno poděláš. Nezáleží na tom co to je, ale vždycky to zhoršíš!" Křičel Scott.

Slzy ti tekly po tvářích. "Všichni to vědí." Řekl. "Jdi pryč z mého pokoje!" Vykřikla jsi.

"Fajn." Řekl a praštil dveřma. Sjela jsi po zdi dolů a začala jsi brečet ještě víc.

Slyšela jsi jak někdo zaklepal na dveře. "Jdi pryč Scotte!" Vykřikla jsi. Uslyšela jsi jak se dveře otevřely a někdo si sednul vedle tebe.

Otočila jsi se a uviděla jsi svého kluka Stilese. "Kájo, slyšel jsem všechno. Byl jsem dole." Řekl Stiles.

Jenom jsi si položila hlavu na jeho rameno. "To je dobrý Kájo. Scott to tak nemyslel, jenom to ho má teďkon moc." Řekl Stiles.

Jenom jsi dál brečela. "Kájo přestaň brečet. Bude to dobrý." Řekl a objal tě.

Políbil tě na čelo. "Děkuju Stilesi. Miluju tě." Řekla jsi.

Usmál se na tebe. "Já tebe taky Kájo."

-----------------------------------------------------

Nevěděla jsem jak mám napsat tvoje jméno, tak jsem napsala Kája :D. Jestli se ti to nelíbí tak napiš do komentu, klidně ti ho dám jak chceš. Ale snad se ti to líbí. :)



Teen Wolf PreferencesKde žijí příběhy. Začni objevovat