Zjistila jsi že je to vlkodlak/ Zjistila jsi to o vlkodlacích

1.3K 67 0
                                    

Scott- Ty a Scott jste seděli na gauči a líbali jste se, když jsi najednou cítila že se mu těžce dýchá.

"Scotte jsi v pohodě?" Zeptala jsi se. "Ne jdi prosím pryč nechci ti ublížit." Řekl Scott.

"Proč by jsi mi měl ubližovat?" Zeptala jsi se zmateně. Scott pomalu zvedl hlavu. Viděla jsi že jeho oči nejsou stejné.

Měl vlasy na stranách tváře, tesáky a drápy. "C-co j-jsi?" Vykoktala jsi.

"Jsem vlkodlak." Řekl pomalu Scott. Naklonila jsi se k němu a políbila jsi ho. "Je mi jedno jestli jsi vlkodlak i tak tě miluju." Řekla jsi.

Stiles- Byli jste na rande, když Stiles dostal zprávu. Přečetl si ji a oči se mu rozvalily.

"(Y/N) musím jít. Odvezu tě domů, ale musí to být rychle." Vzal tě za ruku a vyvedl tě ven. "Proč naše radne vždycky ukončíš tak rychle hm? Co se děje Stilesi?" Zeptala jsi se.

"Je to jenom něco." Řekl při jízdě. "A co?" Řekla jsi a tvůj tón se začínal zvišovat.

"Když ti to řeknu slíbíš mi že to nikomu neřekneš?" Řekl a podíval se na tebe. Kývla jsi hlavou.

"Scott, Isaac a Derek jsou vlkodlaci." Řekl. "Vážně?" Zeptala jsi se. "Jo, ale vysvětlím ti to všechno později Scott teď potřebuje mojí pomoc."

"Dobře." Řekla jsi.

Derek- Běhali jste v lese, kdyř na tebe něco zaútočilu. Když jsi se na to podívala mělo to vlasy na stranách obličeje.

Snažila jsi se utéct, ale přitáhlo tě to zpátky. Slyšela jsi jak někdo za tebou zavrčel. Když jsi se podívala viděla jsi svýho kluka jak vypadá úplně stejně jak ten co tě napadl.

Začala jsi brečet. Derek s tím začal bojovat. Snažila jsi se postavit, ale bolela tě noha.

Slyšela jsi že už se neperou a viděla jsi Dereka už normálně.

"(Y/N) já se moc omlouvám chtěl jsem ti to říct, ale nějak jsem nedostal šanci." Řekl Derek když si k tobě kleknul.

Všechno co jsi udělala bylo to že jsi ho políbila. "To je dobrý pořád tě miluju ať se děje cokoliv."

Isaac- Ty a Isaac jste byli na rande. Někdo s tebou začal flirtovat. Isaac se naštval, takže jste odešli.

Byli jste v autě a hádali jste se.

"Isaacu proč seš tak naštvanej ani se mi nelíbí." Řekla jsi. "Flirtoval s tebou proto jsem naštvanej." Řekl Isaac, když zaparkoval na tvojí příjezdový cestě.

Viděla jsi že se mu těžce dýchá. "Isaacu uklidni se." Řekla jsi.

Isaac se na tebe podíval se žlutýma očima a s vlasama na stranách obličeje.

Dala jsi si ruce přes pusu "I-Isaacu". Potom se přeměnil zase zpátky. "(Y/N) moc se omlouvám chtěl jsem ti to říct, ale pak jsem se naštval." Řekl.

"C-co jsi?" Řekla jsi. "Vlkodlak." Řekl jemně. "To je dobrý Isaacu. Ať vypadáš jak koliv stejně tě miluju." Řekla jsi. Usmál se na tebe a objal tě.

Jackson- Nudila jsi se doma tak jsi se rozhodla že půjdeš k Jacksonovi.

Když jsi vešla dovnitř slyšela jsi jak těžce Jackson dýchá. To je divný říkala jsi si. Když jsi šla po schodech nahoru bylo to horší a horší.

Když jsi vešla do jeho pokoje viděla jsi že má jiný oči a vlasy na stranách obličeje. "J-Jackson." Vykoktala jsi.

"(Y/N) nech mě to vysvětlit." Řekl. Kývla jsi na něj aby pokračoval.

"Jsem vlkodlak. Chtěl jsem ti to říct zítra, ale vidím že už jsi to zjistila sama." Řekl. Běžela jsi k němu a políbila jsi ho. "To je dobrý."

Aiden- Šli jste domů ze školy, když tě někdo srazil k zemi.

Snažila jsi se to ze sebe dostat, ale bylo to moc silný. "(Y/N)!" Slyšela jsi jak tvůj kluk křičí. Potom jsi viděla jak se Aiden změnil v něco jako ve vlkodlaka.

Potom všem k tobě Aiden přiběhl. "(Y/N) jsi v pořádku?" "Jo." Řekla jsi.

"Ty jsi vl-vlkodlak." Řekla jsi mu. "Jo omlouvám se. Chtěl jsem ti to říct, ale nevěděl jsem jak." Řekl když se na tebe podíval.

"To je dobrý." Řekla jsi mu. Políbil tě a obejmul. "Pojďme tě vzít domů." Řekl.


Teen Wolf PreferencesKde žijí příběhy. Začni objevovat