Scott- Dávala jsi si učebnici do skříňky, když tě někdo najednou opřel o stěnu a dal ti pusu.
Tvoje oči se vyvalily a podívala jsi se kdo to byl a viděla jsi Scotta. Po nějaký době jste se od sebe odtrhli.
Ty a Scott jste se na sebe jenom podívali. "Páni." Řekla jsi. "Jo." Řekl Scott a usmáli jste se na sebe.
Stiles- Už bylo po škole a šli jste domů. Bydlela jsi jenom pár ulic od školy.
Když je Stiles teď tvůj kluk jste si mnohem bližší. Stiles měl ruce okolo tvých ramen.
Normálně jste šli když Stiles zastavil. Už jsi otevírala pusu aby jsi se ho zeptala proč zastavil, ale on tě políbil. Byla jsi šokovaná, ale spolupracovala jsi.
Když jste se od sebe odtrhli Stiles se na tebe usmál čímž jsi se začervenala.
Derek- Právě jste dokončili vaše 5 rande a Derek tě veze domů.
Od té doby co se tě zeptal jestli budeš jeho holka chodí čas od času na rande.
Dojeli jste k tobě a Derek vypl auto. Podíval se na tebe a začal se naklánět.
Než jsi se stačila vzpamatovat ty a Derek jste se líbali v autě. Odtáhli jste se a usmáli jste se na sebe.
Isaac- Ty a Isaac jste seděli na tvojí verandě a povídali jste si. Když teď spolu chodíte tak jste spolu pořád.
Bylo trapný ticho a dívali jste se na sebe. Potom si viděla jak se k tobě Isaac naklání.
Naklonila jsi se k němu a cítila jsi jeho rty na svých. Do pusy jsi se usmála. Odtrhli jste se a usmívali jste se.
Jackson- Byli jste na bowlingu. Ten kdo vyhraje dostane cenu od toho co prohraje, ale nevěděla jsi co pro tebe má kdyby jsi vyhrála.
Vyhrávala jsi o pár bodů. Tohle bylo poslední kolo. Dívala jsi se jak koule porazila všechny kuželky. Měla jsi strike.
"Jo." Řekla jsi Jacksonovi. "Vyhrála jsem vyhrála." Smála jsi se. "Dobře dobře chceš tu výhru?" Zeptal se Jackson. "Jas-" Ucítila jsi na jednou Jacksonovo rty.
"Líbila se ti výhra?" Zeptal se Jackson když jste se odtrhli. Začervenala jsi se a usmála "Jo." Řekla jsi a vlepila mu další pusu.
Aiden- Vyjeli jste si na pouť. Už jste tam nějakou dobu byli.
Aiden pro tebe vyhrál několik plyšáků. Říkal že musí svojí holku ohromit a taky že ohromil vyhrál úplně každou hru na které jsme byli.
Byli jste zrovna na takovém tom obrovskym romantickým kole -média-. Zastavilo se to úplně nahoře. "Dneska to byla sranda, díky." Řekla jsi mu.
Chtěla jsi pokračovat, když tě najednou políbil. Spolupracovala jsi a odtáhla se. "Nejlepší rande na světě." Řekla jsi.
ČTEŠ
Teen Wolf Preferences
FanficTenhle příběh jsou v podstatě představi o teen wolf. Takže jestli tenhle seriál nesledujete tak asi nebudete moc vědět kdo je kdo.