Scott- Dneska jste měli jít se Scottem do kina. Zrovna jsi se převlékala.
Převlékala jsi si tričko, když zrovna Scott vešel do tvého pokoje. "Scotte!" Zakřičela jsi.
"Promiň babe." Řekl. Jenom jsi tam stála a dívala jsi se na něj. "Nemusíš přestávat jenom kvůli tomu že jsem tu." Řekl. Vzala jsi polštář a hodila jsi ho po něm z čehož se rozesmál.
Stiles- Tvoje rodiče odjeli na týden pryč z města, takže jsi pozvala svého přítele, Stilese aby tu s tebou zůstal.
Měl přijít až dýl, tak jsi se rozhodla dát si sprchu. Když jsi vyšla ze sprchy šla jsi do svého pokoje. Když ti zrovna upadl ručník Stiles vešel dovnitř.
"Ježiš promiň babe." Řekl. "To je jedno." Řekla jsi a převlékla jsi se před ním. "Ááá nandala jsi si zpátky oblečení." Řekl Stiles se smutným obličejem, když jsi se převlékla.
Derek- Minulou noc jsi spala u Dereka. Byla jsi u něj v pokoji a převlékali jsi se. On byl zrovna na záchodě.
Převlékala jsi si zrovna šortky když se dveře otevřely. "Tak co (Y/N) jsi připravená n-" "Derek!" Přerušila jsi ho.
"Uuuups promiň zlato." Řekl a podíval se na tebe. "Dereku jdi pryč." Řekla jsi a táhla jsi ho pryč z pokoje.
Isaac- Byla jsi zrovna vysprchovaná a převlékala jsi se v koupelně. Převlékala jsi si zrovna tričko, když se otevřely dveře.
Když jsi se podívala viděla jsi svého kluka. "Isaacu vypadni!" Řekla jsi. "A přijít o tuhle show? Ne díky." Řekl. Prostě jsi ho musela vytlačit z koupelny.
Jackson- Zůstavala jsi na výkend u Jacksona. Převlékala jsi se v jeho pokoji a on byl pro nějakou svačinku.
Převlékala jsi si svoje tepláky, když se otevřely dveře. Když jsi se podívala do dveří uviděla jsi Jacksona.
"Vypadni." Řekla jsi. "Ale je to můj pokoj." Řekl a smál se. "No tak nic." Řekla jsi a převlékla jsi se.
Aiden- Byla jsi v koupelně a převlékala jsi se do školy. Převlékala jsi si zrovna vršek, když se dveře otevřely.
"Ahoj zlato připravená jít do- ó promiň." Řekl Aiden, když viděl že se převlékaš.
"Aidene prostě jdi pryč prosím." Řekla jsi.
"Babeeee." Zaškemral a ty jsi se musela smát. "Počkej na mě nahoře." Řekla jsi mu. "Uhh." Zavrčel a odešel.
ČTEŠ
Teen Wolf Preferences
FanficTenhle příběh jsou v podstatě představi o teen wolf. Takže jestli tenhle seriál nesledujete tak asi nebudete moc vědět kdo je kdo.