První miluju tě

1.3K 72 0
                                    

Scott- Bylo zrovna vaše 3 měsíční víročí. Nechtěli jste z toho dělat nějakou velkou věc.

Takže vzhledem k tomu že tvoje rodiče byli pryč z města tak jste se rozhodli koukat se u tebe na film.

Skoro celej film na tebe Scott civěl. "Proč se na mě pořád díváš?" Zeptala jsi se.

"Protože tě miluju." Řekl Scott. Šokovaně jsi se na něj podívala. "Taky tě miluju." Řekla jsi a políbila jsi ho.

Stiles- Ty a Stiles jste se zrovna hádali. Měli jste mít dneska rande, ale on na něj nepřišel, protože musel pomoct Lidyi nebo tak něco.

"Stilesi proč jsi na to rande nepřišel? To aby jsi pomohl Lidyi?!" Křičela jsi. "Ptal jsem se jí na něco důležitýho." Křičel Stiles.

"A co teda bylo tak důležitýho?" Křičela jsi zpátky. "Ptal jsem se jí na radu." Řekl Stiles. "Na jakou?" Zeptala jsi se.

"Miluju tě jasný? Ptal jsem se jí kdy bude ten správnej čas abych ti to řekl, protože jsem se do tebe zamiloval už od prvního dne co jsem tě potkal." Řekl Stiles. Šla jsi k němu a políbila jsi ho. "Taky tě miluju."

Derek- Ty a tvoje rodiče jste se pohádali a Derek tě nechal aby jsi u něj přespala.

Leželi jste na jeho posteli a dívala jsi se na něj. Povídali jste si, ale pak už jsi začínala být unavená.

"Už jsem fakt unavená tak dobrou." Řekla jsi a zavřela jsi oči. "Dobrou (Y/N), miluju tě."

Rychle jsi otevřela oči "Taky tě miluju Dereku." Řekla jsi a políbila jsi ho.

Isaac- Dívali jste se ss Isaacem na film. Měli jste 2 měsíční víročí. Měla jsi hlavu na jeho hrudi a on měl ruce kolem tvých ramen. Byli jste v půlce filmu když to Isaac stopnul.

"Proč jsi to stopnul?" Zeptala jsi se. "Musím ti něco říct." Řekl.

"Co?" Zeptala jsi se. "Miluju tě (Y/N)" Začervenala jsi se a podívala jsi se na něj. "Taky tě miluju Isaacu."

Jackson- Šli jste na zmrzku a procházeli jste se parkem.

Když jste šli už domů Jackson se zastavil. "Proč jsi se zastavil?" Zeptala jsi se.

"Miluju tě." Řekl. Nejdřív jsi byla překvapená, ale hned jsi ho políbila.

"Taky tě miluju Jacksone." Řekla jsi mu když jsi se odtrhla.

Aiden- Šla jsi ke svojí skříňce když jsi viděla že tam na tebe Aiden čeká.

"Ahoj (Y/N)." Řekl a políbil tě. "Ahoj." Odpověděla jsi. Najednou vytáhl květiny.

"Na co je máš?" Zeptala jsi se. "Koupil jsem je protože tě miluju." Řekl ti a dal ti ruku okolo ramene.

"Óóó taky tě miluju Aidene." Řekla jsi a objala ho.

Teen Wolf PreferencesKde žijí příběhy. Začni objevovat