MELEĞİN YÜKSELİŞİ

29 1 0
                                    

Uyanmak...

Uyanmak hiç bu kadar canımı yakmamıştı.Beni hiç bu kadar sarsmamıştı...Annemin sesi hala kulaklarımdan gitmiyor ve ona ola özlemim rüyamdaki kadar içimi yakıyordu.Uzun zaman olmuştu onu görmeyeli,hemde çok uzun zaman...Bitkin bir halde uzandığım yatakta birazda olsa doğruldum.Derin derin nefesler alırken elimde bişey olduğunu fark ettim.Gördüğüm şey karşısında şaşkınlığımı gizleyemezken,aklım yerinden bir anda çıkacakmış gibi oldu.Annemin rüyamda, yani rüya sandığım zamanda boynundan çıkarıp verdiği kolyeydi. O kadar göz alıcıydı ki,bu mürdüm renginin bir başka hatta en göz alıcı tonuydu.Son günlerde öyle şeyler yaşıyordum ki buna şaşırmamam gerektiğini düşündüm.Elimle önüme düşen saçlarıma arkaya doğru attım.

"Aleson, iyi misin?"jenna kapıdan endişeli bir şekilde hemen yanıma geldi ve bana sarıldı.

"Evet jenna, iyiyim.Ne oldu bana?" dedim.

"Clupte seni sadece 10 dakika yalnız bıraktık ve tekrar bulduğumuzda lanetlendin. Ölüler dünyasından birisiyle iletişim kurup üstüne birde öldürdün.Oda karşılığında seni lanetledi.Ardından max ile birlikte hemen seni eve getirdik ve..."

"Max, evet...Şimdi nerede?"dedim

"Salonda uyuyor"

"Uyuyor mu?"dedim

"Aleson üç gündür burada bırak da uyusun " dedi gülerek.

"Ah,Jenna sen çok kötüsün bunu biliyorsun değil mi?"dedim

"Aleson,max sen lanetlendiğin zaman çok,çok kötüydü.Hatta bir ara gözleri gerçekten yaşarmış gibiydi..."dedi

Ardından gözlerimin önüne birden lanetlenip eve getirildiğim zaman jenna'nın beni lanetten kurtarmak için uğraşırken,max'in kollarımı sıkı sıkı tutup,başını omzuma koyup ve ardından benim omzumda bir ıslaklık hissedişim geldi.

"Aleson, hey "dedi jenna ellerini daldığım yerden beni geri çıkarmak için sallıyordu.

"Jenna sana söylemem gereken bir şey var."dedim

"Tatlım ondan hoşlandığını zaten biliyorum,hem benden birvşey kaçmaz"jenna sözcüklerini saydırırken ben birden kolyeyi başının hizasına kaldırıp gözüne sokmamak için kendimi zor tutuyordum.

"Bu da ne şimdi ?"dedi jenna

"Jenna, bir rüya görüyordum bilmiyorum belkide rüya değildi.Annem , annem benimle konuşuyordu, senin bana yardım edeceğini,bir şeyler bildiğini ve bu kolyeyi almamı istedi."dedim.

"Tanrım, annen seninle iletişim mi kurdu yani.Bunu yapması ona pahalıya patlamış olmalı."dedi.

"Jenna kafam gittikçe karışıyor,çok garip daha ne biliyor olabilirsin ki?Benden sakladığın bir şey olabilir mi?"

"Konuşacağız merak etme, ama artık bir şeyler yemeliyiz hadi"dedi jenna.

"Tamam banyoyu kullanıp geliyorum" dedim.

Banyoya doğru giderken aklımda tüm yaşananlar,annem,yorgunluğum her şey aklımı kemiriyordu.Elimi yüzümü yıkadım ve elim dikkatimi çekti.Sadece biraz iz gözüküyordu.Oda beni çok rahatsız etmedi.Ardından aşağı indim ve salonda gözlerim max i ararken birden ensemden bir ses"Beni mi arıyordun melek"dedi.Birden korktum ve dengemi kaybedip yere yapışıyordum ki beni kollarının arasına alması saniyeler aldı.Yakından o kadar gizemli ve yakışıklı görünüyordu ki, özellikle de o eşi benzeri olmayan kokusu her kızı kendinden geçirirdi.

"Şey,evet.Yani hayır ben"cümleleri onu çok yakınındayken toparlayamıyordum.Oda farkına varmış olmalı ki beni nazikle bıraktı.

"İyi misin?"dedi max.

GECENİN MELEGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin