GECENİN BÜYÜSÜ

53 2 0
                                    

Kapımıza bırakılan kanlı güz çiçeklerden bu yana 2 gün geçmişti. Jenna hala anlam veremezken "Cadılar bayraminada daha çok var" gibi ufak fikirler yürütüyordu.Bense bunun başıma gelen olaylarla bir bağlantısı olduğunu düşünmeden edemiyordum.Belkide jenna'ya anlatmalıydım, ama ne söyleyecektim ki çok saçmaydı jenna bana inanmazdı hatta dalga bile geçerdi. Jenna bunun komik bir şaka olduğunu düşünse de ben korkmaya başlamıştım.İyice düşüncelere dalmıştım ki jenna'nın sesiyle kendime geldim.

-Aleson, tatlım?
-efendim

-Ciddiye almıyorsun umarım, aptal çocukların yaptığı bir şakadır.

-Haklısın belkide,öyle olmalı.
-Akşam Cörcia dışında bir bar var ayda bir parti yapılır dolunayda, ve inanılmazdır partileri. Sende biraz ortamı tanırsın ne dersin?
-Sen istiyorsan gidelim jenna. 

İsteksiz olduğumu anlamaması için gülümsedim.Tabi o hemen havaları uçtu "ne giysem, ne yapsam, nasıl makyaj yapsam..." konuşup duruyordu.Sürekli fikir üretirdi ve bu fikirleri içeriden düşünmek yerine sürekli dışarıdan düşünüp herşeyi ulu orta konuşurdu.Ben hala düşünceler içerisinde oradan oraya savrulurken jenna odasına çıkmış çantasını kapmış bana birşeyler anlatmaya başlamıştı bile

-Ben alışverişe gidiyorum aleson sana da birşeyler alacağım ve ses etmeden giyeceksin.

"jenna benim bir dolu elbisem var bunu sende biliyors.." ağzıma lafı tıkamıştı bile.

-tatlım sen bunun maskeli bir parti olduğunu bilmiyordun değil mi ? neyse çok konuştuk ben çıkıyorum .Aman tanrım sadece  7 saatimiz kalmış hoşçakal seni seviyorum.

Jenna çoktan kapıyı çarpıp çıkmıştı bile... Kendime bir kahve yapmak için mutfağa geçtim ve kahvemi hazırlamaya başladım. Akşamdan kalan bardakları makineye yerleştirirken de kahvem çoktan olmuştu. Kahvemi aldım ve salondaki koltuğa oturup dizlerimi boğazıma kadar çekip oturdum.Düşüncelerimin içerisinde hala o kadının sesi yankılanıyordu" Kaderinden kaçamazsın Aleson" tanrım... Burada herkes mi deli yoksa yeni gelenlere böylemi hoş geldin diyorlar.

Bir anda bir ses duydum,  sanki bir şey yıkılmış düşmüş gibiydi. Hemen ayağa kalktım ve sesin geldiği yöne doğru yürüdüm. Aynı ses bir daha geldi,biraz korktum çünkü ses duvarın ötesinden geliyordu. Yani herhangi bir girişi yoktu ve bu ses çok saçma ve garipti.Duvara doğru yanaştım ve ellerimi duvarda gezdirdim. Duvarı inceledikten sonra bir yazı belirdi "Cadı Gecenin Meleğidir" Bu sözcükleri okur okumaz duvardan korkunç bir ses geldi, toz duman içerisinde duvar bir kapı oldu ve açıldı. Ses toz ve korkunun da etkisiyle yere yapışıp kaldım.Gözlerime inanamıyordum, buda neydi böyle korkudan ölecek gibiydim. Kendime geldikten sonra odaya yavaşça adımlarımı attım. Kapıdan ilk adımımı atar atmaz bütün mumlar bir anda yankılı bir sesle yandı."Heyecandan ve korkudan kusacak gibiyim neler oluyor ya" dedim. Aslında oda çok temizdi sanki her gün ziyaret ediliyor gibiydi .Odaya göz gezdirirken duvarda jennanın annesini ve benim annemin resmini gördüm.Hemen altında da bir kitap... daha çok ansiklopedi gibi. Siyah ve üzerinde okuyamadığım yazılar vardı.Kitabı açmak için elimi uzattım ardından kitaba dokundum ve açar açmaz inanılmaz derecede bir rüzgar esmeye başladı ve arkamdan hemen jenna'nın sesini duydum." Aleson, hemen kapat o kitabı, hemen!!" Kitabı kapattım ve jenna beni kolumdan çekiştirip odadan çıkardı. Duvara bakarak "Cadı Gecenin Meleğidir" dedi ve duvar kapandı ve eski haline geldi.  

-Lanet olsun Aleson nasıl oraya girersin?

-Bence sorman gereken soru bu değil jenna hatta senin bana herhangi bir soru sorma hakkın bile yok.

-Orayı nasıl buldun?
-Jenna sen kimsin?

Bu soru ağzımdan bir anda çıktı, istemsizce... Jenna hiçbir şey söylemeden çantasını komi dinin üzerinden aldı."Sana partinin yerini mesaj atacağım akşam 10'da orada görüşürüz"

GECENİN MELEGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin