Odcinek 3 - A kiedy to zamek z piasku ma czerwone wieże ...?

1.8K 116 34
                                    

W kostnicy zapanowała grobowa cisza, Levy nie wydała się zszokowana słowami Natsu, jednak Lucy ... stała przerażona, próbując zrozumieć słowa chłopaka.

- Nie rozumiem – powiedziała po chwili

- No tak ... ty nic nie wiesz ... - Natsu usiadł na krześle i złapał się za głowę

- Natsu, jak nie możesz to jej nie mów, przecież, wiesz jak bardzo jest to ciężkie... - przerwała mu pani patolog

- Nie martw się Levy, zarazem jestem szczęśliwy, bo istnieje płomyk nadziei, że go złapiemy ... - chłopak rozłożył się na krześle i odwrócił głowę w stronę blondynki – Lepiej siądź ... ta „opowieść" będzie długa – dziewczyna posłuchała się i zaraz usiadła obok niego na sofie (niezłe mają zaplecze w kostnicy, skoro jest sofa ...) – Rzeźnik z Tartaru ...- podniósł się i podszedł do metalowych szafek, wyjął za pasa, pęk kluczy i otworzył niebieskim jedną ze skrytek. Wyjął z niej zżółkniętą, grubą teczkę, na okładce nosiła nazwę Rzeźnik z Tartaru – tajemniczy gwałciciel. Natsu usiadł obok Lucy, otworzył teczkę i zaczął jej czytać ...

1 stycznia X777

Matka Emilii Yukimo zgłosiła, że jej dziecko zostało napadnięte i zgwałcone w jednej z uliczek przy centrum handlowym. Dziewczynka wstydziła się przyznać matce o tym co się stało, przez co minął cały tydzień. Dopiero po wielu prośbach dziecka udało się przekonać je do składania zeznań : „Wracałam ze szkoły do domu. Za długo rozmawiałam z moimi koleżankami przez co późno wyszłam. Nie mogłam się spóźnić do domu, więc poszłam na skróty, zawsze tak robię .... Było bardzo ciemno, nie było latarni. Ktoś złapał mnie od tylu i szepnął do ucha – Jesteś grzesznicą piekła, czarna magia płynie w twych żyłach, poddaj się oczyszczeniu ... - Po tym, niewiele pamiętam, wiem, że bardzo mnie bolało ... między nogami ... on bardzo się męczył poruszając do przodu i do tyłu nade mną. Kiedy skończył zobaczyłam coś białego, on odszedł zostawiając mnie samą ... bardzo mnie bolało ...Wróciłam do domu i od razu poszłam do pokoju. Mama była zajęta pracą, więc nie zauważyła, że się spóźniłam ... Umyłam się i próbował zapomnieć, ale ... to bolało." Wszyscy śledczy próbowali się dowiedzieć, co ją boli, ale matka odmówiła dalszej współpracy. Nie znaleziono sprawcy.

1 luty X777

Na komisariat zadzwonił mężczyzna twierdząc, że znalazł zgwałconą 8-letnią dziewczynkę w parku. Policja przyjechała niezwłocznie. Dziewczynkę zawieziono do szpitala, gdzie zbadano i pobrano próbki nasienia. Tajemniczego mężczyzny, który dzwonił, że udało się odnaleźć. Maria Hatmilon, tak miała na imię dziewczynka, pochodziła z bogatej rodziny. Była w stanie zeznawać po trzech dniach : „ Chciałam ulepić bałwana. Zawsze tak robię, gdy spadnie śnieg. Gdy skończyłam robić pierwszą kulę była taka ładna, ktoś złapał mnie od tyłu i szepnął do ucha -– Jesteś grzesznicą piekła, czarna magia płynie w twych żyłach, poddaj się oczyszczeniu ... - Coś mi zrobił... położył na dużej kuli, rozpiął rozporek i włożył mi coś ... Bolało mnie, to tak mnie bolało, chciałam krzyczeć, ale zatkał mi usta ręką. Skończył ... nie wiem kiedy i odszedł zostawiając mnie samą, dalej nie pamiętam, ale teraz to boli ... " Detektyw Igneel Dragneel odkrył podobieństwa w stawie sprzed miesiące i obecnej, jednak nie udało się odnaleźć sprawcy.

1 marzec X777 – Yuki Hamataki zgwałcona w lesie

1 kwiecień X777 – Maria Enry zgwałcona i oszpecona w kościele

1 maj X777 – Angelika Kolebko zgwałcona na stacji kolejowej

1 czerwiec X777 – Wendy Marvell zgwałcona przy domu, oszpecona na twarzy...

[z] Detektyw z przypadkuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz