Emilias perspektiv:
jag står helt blixt stilla och tittar på Jeremy som ligger i min säng på något konstigt sätt så kan jag inte få fram ett ord.
- ska du bara stå där helt tyst eller ska du säga något?
- hej.
han flinar mot mig och ställer sig upp på golvet, och går fort mot mig och kramar om mig och lyfter upp mig lite. han släpper ner mig igen och flinar stort mot mig.
- hur är det?
- mycket bättre.
han pussar mig mjukt på läpparna och jag kramar om han, och igen idag så öppnas min dörr fort och jag släpper honom fort, jag vänder mig mot dörren och jag får stora ögon, där står hon, MAMMA!
- Emilia kan jag få prata med dig?
jag nickar och jag går och tar min rock och går ut ifrån mitt rum och går ner för trapporna och mamma sitter redan i soffan, jag får en klump i magen, men jag fortsätter att gå mot henne, och jag ställer mig framför henne oh flinar.
- var semestern skön?
mamma tittar upp mot mig och lägger sitt huvud på sned, jag flinar ännu större mot henne och hon tittar allvarlig på mig, jag sväljer hårt och jag sätter mig bredvid henne.
- det var inte meningen att du skulle se det där.
hon säger inget hon sitter bara där tyst och tittar på mig.
- om du inte ska säga något så går jag, jag orkar inte sitta här och vänta på att du ska säga något.
- gumman, varför?
- vadå varför?
hon suckar och jag höjer ett ögonbryn mot henne.
- varför han?
- mamma säg vad du vill säg.
- varför är du otrogen mot Dylan, han är en sån snäll pojk.
jag stoppar henne.
- vänta ett tag, för det första är inte jag och Dylan tillsammans och vi kommer aldrig att vara, och för den andra så ska du ge fan i vilken kille jag är med och gillar.
hon fortsätter att bara titta på mig och jag ruskar mitt huvud och ställer mig upp och ska precis gå men mamma tar min arm och jag tittar på henne.
- gumman jag vill bara att du ska vara lycklig, var försiktig, jag har ingen bra känsla över honom.
jag nickar.
- men snälla mamma, var snäll mot han, jag gillar han.
hon nickar mot mig och hon ställer sig upp och drar in mig i en kram.
- välkommen tillbaka mamma.
- tack älskling.
hon slutar att krama mig och jag går upp till mitt rum och stänger dörren och Jeremy ligger i sängen igen, jag går till han och lägger mig bredvid honom och han lägger en arm om mig och pussar mig på kinden.
- skapade jag trubbel för dig?
- nejdå, bara en orolig mamma.
han nickar och pussar mig på halsen.
- när ska du dra ut med dina kompisar?
- om 20 minuter.
jag nickar.
- då kanske du hinner dra innan pappa kommer, för om han ser dig med mig i sängen så kommer han slänga ut dig med huvudet före.
han skrattar och pussar mig igen på kinden.
vi ligger och myser ett bra tag tills han sträcker på sig och suckar.
- jag behöver gå nu.
jag plutar med min underläpp mot honom.
- men jag kan komma senare ikväll.
jag nickar, han kysser mig och pussar mig mjukt på pannan och sen går han. jag tittar upp i taket och jag får ett stort leende på läpparna.
jag ställer mig upp och går till min garderob och sätter på mig ett par shorts och ett linne, jag går ner till nedre våningen och pappa är äntligen hemma och jag springer till han och kramar om honom.
- hej min lilla prinsessa.
- jag har saknat dig.
- åh gumman jag har saknat dig också.
han pussar mig på huvudet och vi slutar att kramas, jag sätter mig ner på en stol och Johan sitter och håller på med sin dator.
- prat glad som vanligt eller?
- player som vanligt?
jag smäller min näve i bordet och alla hoppar till.
- vad i helvete är ditt problem? jag har inte haft sex med någon som du har gjort, undra vem som är player här? du eller jag? jag är så jävla fucking TRÖTT på din attityd.
mamma vänder sig om och tittar på mig.
- vårda ditt språk Emilia, och Johan var snäll mot din syster.
- men.
- nej Johan det räcker.
mamma vänder sig om och Johan tittar på mig och jag flinar mot hon, han pekar finger mot mig och jag lägger mitt huvud på sned.
- moget, och du ska vara den äldsta.
jag reser mig upp och går upp till mitt rum, jag går och tar min mobil och slår Jeremys nummer och jag slänger mig på sängen och lägger luren mot örat.
- Emilia?
- hej.
- vad händer?
- kan du komma och hämta mig?
- men du skulle väl ha middag med dina föräldrar?
- fuck dom, jag är hellre me dig.
- okej vi kommer och hämtar dig om 2 minuter, och då ska du vara klar och utanför.
- yes sir.
han lägger på och jag sätter mig upp och jag ser rätt så okej ut, jag tar mina skor och sätter på mig dom och springer ner för trappan och jag sätter på mig skorna.
- Emilia vart ska du?
jag stannar upp och tittar in i köket och mamma tittar på mig.
- jag ska bara till affären och köpa tamponger, dom är slut.
mamma nickar mot mig.
- glöm inte din mobil och skynda dig hem.
jag säger inget och jag går ut och springer ner till trottoaren, en bil kommer och stannar framför mig och Jeremy öppna bak dörren och han flinar stort mot mig och jag sätter mig bredvid han, han pussar mig på läpparna och jag lägger min hand på hans kind och tränger in min tunga i hans, vi slutar och vi tittar på varandra och flinar.
- fick du följa med för dina föräldrar?
- nej, jag sa att jag skulle till affären och köpa tamponger.
- det var smart.
- och så tog jag inte med mig mobilen, för annars så kan hon spåra mig.
- det var också smart.
han tar min hand och för den till sina läppar och pussar på den mjukt.
kapitel 19 avklarat. lite längre än vad jag brukar.
lämna gärna en kommentar och en like.
puss & kram
Med vänlig hälsning julia <3
YOU ARE READING
Emilias liv!
Teen FictionDet här är en teen fiction och det handlar en om en tjej som heter Emilia och hon är 19 år, och det är sommarlov så hon tog studenten, det kommer att handla om blandade grejer och det kommer att hända massor med bra och dåliga grejer på det här somm...