Emilias perspektiv:
Jag satt nere i vardagsrummet och tittade på tv, Dylan var inte här, han skulle åka hem och hämta lite grejer.
Kan inte fatta att killen på stranden smsade mig, helt sjukt! Jag tog upp min mobil från fickan och jag hade fått ett kik meddelande, jag klickade in min kod **** och gick in på kik, det var från Jeremy! ''Strandkillen''
'' Hej tjejen, ville bara fråga ville du träffas?''
Jag satt och tänkte ett lång tag och svarade.
Dörren öppnades och jag la ner mobilen snabbt.
Dylan kom i huset, han la sina stora väska på golvet.
- Ska du bo här ett år eller?
- Haha aa tänkte de.
Vi båda började skratta och Dylan kom och satte sig bredvid mig och kramade om mig.
- Vad vill du äta idag darling!
Jag fnissade till över att han kallade mig darling.
- Bestäm du!
Jag och Dylan låg i soffan och tittade lite TV jag satte mig upp och sträckte på mig, jag reste mig upp från soffan och gick upp på toa.
Dylans perspektiv:
Det plipade till i Emilias mobil och jag tittade runt omkring mig och såg inte henne, jag tog upp mobilen och slog hennes kod, jag gick in på kik, och det var den där killen Jeremy igen, jag klickade på chatten.
'' Hej tjejen, ville bara fråga ville du träffas?''
'' Visst ;)''
'' Bra hämtar dig klocka åtta i morgon kväll! :*''
Jag kände att mina ögon blev fylla med tårar jag stängde ner mobilen och lutade mig tillbaka i soffan, jag kan inte fatta att hon ska träffa han!
Det var kapitel 7
Kunde klämma fram ett litet kapitel nu på kvällen, eftersom jag inte hade något att göra.
Kanske inte blev så långt.
Men hoppas att ni gillar det här kapitlet och rösta och kommentera om ni vill ha mer.
Och vill bara säga tack till alla som läster!
Puss & kram :*
Älskar er! <3
Mvh Julia ;)
YOU ARE READING
Emilias liv!
Teen FictionDet här är en teen fiction och det handlar en om en tjej som heter Emilia och hon är 19 år, och det är sommarlov så hon tog studenten, det kommer att handla om blandade grejer och det kommer att hända massor med bra och dåliga grejer på det här somm...