Emilias perspektiv:
- Jag gillar dig också Dylan! Sa jag och tittade ner.
Han tog ett finger under min haka och drog upp mitt huvud sakta, tills jag möte hans blick,han kom närmre,våra läppar nuddade varandras och han stack in tungan i min mun.
Det började ringa i min mobil och vi avslutade kyssen, jag tog upp mobilen det var mamma.. Jag klickade på grön lur och träck den mot örat.
- Hej mamma.. Sa jag med en konstig röst.
Vet faktiskt inte varför jag fick den..
- Hej gumman, stör jag?
JA!
- Nej absolut inte, var det något du ville eller?
- Du får inte bli arg nu okej?
Vad fan är det nu da?
- Jag och pappa ska åka på en liten mini semester till Thailand.
VA UTAN MIG OCH JOHAN!?
- Aha ha så kul.
- Och Johan ska åka iväg med några kompisar den veckan vi åker, så du har hela huset för dig själv, du kan ju ta hit kompisar, och Dylan kan ju sova här om du inte har något att göra.
Dylan tittade upp mot mig han såg ut som en solstråle så glad blev han när han hörde sitt namn.
- Aa men mamma kommer hem senare idag, är just nu med den underbaraste personen i mitt liv! Och så la jag på innan mamma han att svara.
- Så jag är den underbar.
Jag han att stoppa han innan han sa något med en kyss på läpparna, han la runt sina händer på min midja. Han drog sig tillbaka och tog sin hand på min kind.
- Betyder det att vi är tillsammans? Sa han och tittade djupt i mina ögon.
Jag bet mig i läppen , och tittade han i ögonen.
- Ja om du vill? Sa jag och tittade ner.
Han tog tag i mitt ansikte.
- Göm inte ditt vackra ansikte! Sa han och pussade mig mjukt på läpparna.
Vi låg i hans säng och jag låg på hans bröst och han höll på med mitt hår.
Jag tittade upp mot han och han pussade mig på pannan.
Jaha det var fjärde kapitlet,så vad tycker ni?
Vad tycker ni om att Dylan och Emilia är tillsammans?
Nästa kapitel kanske kommer senare idag eller i morgon, vet inte än.
Rösta & kommentera <3
Älskar er alla! <3
Puss & kram <3
Mvh Julia :)
ESTÁS LEYENDO
Emilias liv!
Novela JuvenilDet här är en teen fiction och det handlar en om en tjej som heter Emilia och hon är 19 år, och det är sommarlov så hon tog studenten, det kommer att handla om blandade grejer och det kommer att hända massor med bra och dåliga grejer på det här somm...