Emilias perspektiv:
Dylan är i duschen och jag ligger i sängen och väntar på att klockan ska bli 20.00, jag har fjärilar i magen och jag börjar tveka lite, tänk om han tror att jag gillar han, för det gör jag ju inte.
Jag är rädd att Dylan ska få reda på de.
Dylan kom ut från duschen och satte han hade handduken runt sin midja.
Han sätter sig ner i sängen och är helt tyst.
Jag sätter mig på knä bredvid han och kramar om han från sidan,jag pussar han på kinden och han rycker ifrån sig, jag backar och höjer ögonbrynet mot han.
- Älskling vad är de?
Och det var då jag började tänka om, jag har världens bästa pojkvän, varför skulle jag behöva träffa någon annan för de?
Dylans perspektiv:
- Älskling vad är de?
Jag tittade på henne och ruskade på huvudet.
Jag ställde mig upp på golvet och vände ryggen mot henne.
- Älskling?
Jag vänder mig om mot henne och jag ser att hon har tårar i sina ögon.
- Du vet mycket väll vad du har gjort!
- Nej faktiskt inte! Sa hon och snyftade.
- Jag såg vad du och Jeremy skrev, jag trodde att jag kunde lita på dig Emilia, men jag hade fel!
Hon ställde sig upp och kramade om mig, jag slet bort henne från mig och jag ruskade bara på huvudet åt henne och jag vände mig om och gick in till badrummet och stängde dörren.
Jag satte mig på golvet och började gråta.
Emilias perspektiv:
Badrums dörren stängs och jag sätter mig på golvet och gråter.
Jag kan inte fatta att han såg vad vi skrev, tycker att det är lite dålig stil av han att titta igenom min mobil.
Det var kapitel 8! Kanske lite kort men det är iallafall något :)
Tackar ännu en gång till alla som läser, blir så himla glad!
Rösta och kommentera om ni vill ha mer :)
Puss & kram <3
Älskar er !
Mvh Julia :)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Emilias liv!
Подростковая литератураDet här är en teen fiction och det handlar en om en tjej som heter Emilia och hon är 19 år, och det är sommarlov så hon tog studenten, det kommer att handla om blandade grejer och det kommer att hända massor med bra och dåliga grejer på det här somm...