Kapitel 9

221 6 0
                                    

Dylans perspektiv:

Jag hade åkt hem från Emilia, jag ville bara åka hem för att rensa minna tankar, mådde så dåligt över att hon ljuger för mig, jag vill inte ha en tjej som ljuger för mig!

Jag tog upp min mobil och slog in min kod på mobilen **** Emilia hade ringt mig 9 gånger och smsat mig 5 gånger, jag gick in på meddelande och det var massor med ledsna iPhone emojis. Jag fastnade vid ett meddelande som var rätt så långt.

" Dylan snälla svara nät jag ringer! Jag är så ledsen att jag inte berättade något om Jeremy, jag skulle ha gjort de. Jag vill inte träffa han, jag vill bara ha dig ingen annan! Jag älskar dig! :*"

Jag gick bort från meddelande och slängde min mobil på golvet hårt som fan. Jag ställde mig upp och gick och tog upp mobilen.

- Fan i helvete!

Skrek jag för mig själv, det hade blivit sprickor över hela mobilen.

Jag sprang till mitt rum och la mobilen på min tv bänk och slängde mig på sängen, jag la ner mitt ansikte på kudden och skrek för full hals.

Emilias perspektiv:

Jag hade gjort allt för att få Dylans uppmärksamhet men inget funkade!

Jag reste mig upp från min säng och gick in till mitt badrum, jag tittade mig i spegeln och jag var helt svullen och röd om mina ögonen för att jag hade gråtit så mycket.

Jag gick ut ifrån badrummet och kastade mig ner på sängen och tog upp mobilen.

Dörren plingade och jag hoppade till, hoppas att det är Dylan! Jag reste mig upp från sängen snabbt och sprang ner för trapporna, jag ställer mig vid dörren och andas ut, det plingade igen och jag blev skrämd. Jag öppnade dörren och där stod strand killen.

Jag slutade andas där ett tag och jag stod bara där och tittade på han.

- Tänker du släppa in mig eller?

Jag blinkade till och nickar, han gick in och tittade runt.

- Wow du har det fint här!

- Tack!

- Du har inte svarat på mina sms, har det hänt något?

- Nej! Eller jo! Min pojkvän tror att jag gillar dig och vi bråkar.

Han nickade och ställde sig närmre mig och tog båda sina stora kraftiga händer på min midja och började andas på min nacke.

Jag tog ett djupt andetag och tog bort hans händer.

- Jag har en pojkvän!

- Men du sa ju att ni bråkar. Sa han och bet sig i underläppen.

Gud vad han var sexig!

- Snälla Emilia låt mig få känna på dig!

Jag nickade och han ställde sig närmre mig och tog sina händer på minna kinder och han var påväg att kyssa mig men jag lutade mig bakåt.

- Nej snälla gör det inte!

Han lutade sin panna mot min panna och nickade.

Hej på er jag är tillbaka! Tänkte att jag skulle börja skriva lite igen, eller vad säger ni?

Gilla & kommentera för mer!

Mvh Julia <3

Emilias liv!Where stories live. Discover now