varning vuxeninnerhåll i detta kapitel, skippa detta kapitel om du inte klarar av grova ord, jag gör detta tecken ¤ innan det händer och när det är slut. börja läs :)
Emilias perspektiv:
vi har ätit klart och nu ligger vi i min säng och vi ligger i en mat koma, han lägger sig på sidan och lägger armen om mig, jag vänder mitt huvud till han och flinar.
- du är så himla vacker Emilia vet du det?
- men sluta du gör mig generad.
¤
han greppar tag om mitt bröst, han tar in sin tunga i min mun och dom börjar att göra en dans, han lägger sig uppe på mig, och vi slutar och jag tittar på han och han flinar mot mig, han tar ner sin hand till slutet av min klänning och drar upp den och han lägger spår av hans kyssar på min hals. han drar av mig min klänning och han går ner till mitt lår och kysser på mitt inre lår, jag slänger mitt huvud bakom och han tar tag i min troskant och drar ner mina trosor, jag är riktigt nervös eftersom jag aldrig har gjort det här förut, han slänger trosorna på golvet och han kommer upp till mitt ansikte igen och vi börjar att kyssa, han sätter sig bredvid mig och han tar av sig sin skjorta och slänger den på golvet, jag sätter min hand på hans hans mage och lämnar ett spår av mina naglar, han går ner med sitt ansikte och kysser mig och jag tar min hand på hans rygg och sätter mina naglar i hans rygg och river han, han biter tag i min underläpp och gör ett morr ljud, jag fnissar till och han släpper läppen. han tar ner sin hand till mitt underliv och tar in ett finger i mig och sen ett till, jag stönar till högt och han flinar stort mot mig, tycker han att det är kul att reta mig? han tar ut fingret och han ställer sig på golvet och knäpper upp sina byxor och han tar av sig dom och samtidigt tar han av sig sina kalsonger och hans stånd står upp, jag tittar på han och han flinar mot mig, han lägger sig uppe på mig och han stoppar in den i mig och det gör ont.
- säg till om du tycker att det gör ont för då slutar jag.
jag nickar och han tar ut och in den och han fortsätter så, jag känner inte allts, han stönar högt och han tittar mig i ögonen, han gör det sista och sen kommer han, han lägger sig rak lång på mig och börjar att flåsa mig i örat, han drar ut sig och sen tar han in två fingrar i mig och tar sin tumme till min känsliga punkt, och nu känns det mycket bättre, jag slänger mitt huvud bakåt och en ström med orgasm kommer och han drar ut sina fingrar, han lägger sig bredvid mig och jag känner mig helt slut, jag tar över täcket över oss båda.
¤
- gud vad trött man blir efter.
han lägger sig på sidan och lägger sin arm över mig och pussar mig på kinden.
- vill du att jag ska sova över.
jag nickar, samtidigt som jag blundar, jag lägger min rygg emot han och vi ligger skeden.
jag vaknar att det knackar på min dörr och jag öppnar mina ögon sakta, solen lyser in i mina ögon, jag vänder huvudet och Jeremy ligger inte bredvid mig, jag hör att duschen är på så antar att det är han där inne, jag drar upp täcket till halsen och det knackar på dörren igen.
- ja?
dörren öppnas fort som attan, mina ögon blir stora och in kommer Kim och stormar mot mig och slänger sig på mig.
- jag hörde att du och Jeremy firade lite igår, tog han din oskuld?
jag tittar på henne med stora ögon, hon flyger upp ifrån sängen.
- omg du är ju helt naken ju, och han är inne i duschen, du tappade den!
jag tittar på henne med stora ögon.
- du behöver inte skrika, mina föräldrar är hemma. viskar jag.
toa dörren öppnas och en naken Jeremy kommer ut, Kim tittar på han och börjar att skratta, Jeremy vänder sig snabbt och stänger dörren snabbt, hon vänder sig om och tittar på mig.
- jag ska nog gå, ringer dig ikväll.
jag nickar och hon går ut ifrån rummet, dörren till mitt badrum öppnas och han flinar stort mot mig, han går till min dörr och låser den, han ställer sig vid sängen och drar bort täcket, och han flinar stort när han ser min kropp.
¤
han lägger sig uppe på mig och pussar mig på bröstet, jag stönar högt, han greppar tag i mitt bröst och jag lägger min hand på hans rygg, han tar in den i mig och jag stönar, idag känns det mycket bättre det gör inte ens ont.
¤
kapitel 23 klart.
så vad tycker ni om detta kapitel?
kommentera gärna och läggen en like, skulle gör min dag mycket bättre.
puss & kram.
Med vänlig hälsning julia :)
ESTÁS LEYENDO
Emilias liv!
Novela JuvenilDet här är en teen fiction och det handlar en om en tjej som heter Emilia och hon är 19 år, och det är sommarlov så hon tog studenten, det kommer att handla om blandade grejer och det kommer att hända massor med bra och dåliga grejer på det här somm...