Emilias perspektiv:
- Ååh tjejer vad jag har saknat er! Säger jag med gråten i halsen. Dom tar av sig jackorna och vi går upp till mitt rum, dom sätter sig på min säng och jag står upp och bara tittar på dom.
- Jag har saknat er så mycket tjejer det är helt sjukt och jag har så mycket saker att säga er.
dom tittar på mig fort och höjer sina ögonbryn, jag flinar mot dom, jag tar min stol ifrån sminkbordet och sätter mig framför dom och jag tittar ner på mina händer.
- okej så ni vet vem Dylan är?
båda nickar.
- ja det är väl din kompis? frågar Kim
jag nickar, jag tar ett djupt andetag, jag känner redan att det känns jobbigt, kim ställer sig upp och kramar om mig .
- men herregud gumman vad är det som har hänt?
kim håller om mig hårdare och pussar mig på huvudet, jag pustar ut och Kim sätter sig på sängen igen.
- jag blev tillsammans med han och sen träffade jag en annan kille som heter Jeremy och han är sjukt snäll, Dylan blev riktigt ledsen för att jag skulle träffa han, men det var verkligen inte meningen att göra han ledsen, jag älskade verkligen honom och jag ville.
jag tar en paus och en tår faller ner, jag snyftar till Sofia tittar på mig och lutar sig fram mot mig och tar tag i min hand.
- du behöver inte berätta mer, vi märker att det är jobbigt för dig.
Sofia ställer sig upp och kramar om mig.
- jag kan berätta lite om vad jag har gjort så du kommer på andra tankar.
hon sätter sig ner igen och jag nickar till henne och flinar.
- så ni vet min pojkvän och han satt och pratade om barn och jag fick sån jävla stor klump i magen och jag blev sjukt nervös över att han skulle fråga mig om jag ville skaffa barn med honom.
1timmar senare..
vi är ute vid min pool och simmar och vi har bara allmänt roligt, jag tittar upp mot altan dörren och jag sjunker ner till botten, Jeremy står där och flinar mot mig, och jag vinkar till honom. tjejerna börjar att fnittra, dom simmar mot mig och tar tag i mina armar och börjar viska men ja hör dom inte jag koncentrerar mig på honom, tjejerna släpper mig och jag går upp, Jeremy kommer med en handduk till mig, jag tar över den över armarna och vi kramar om varandra.
- så vilka är det här?
jag tittar upp mot honom och flinar mot honom.
- det här är minna bästa kompisar, Kim och Sofia.
han nickar och han tar tag i min hand och jag tittar upp mot han i hans ögon, han flinar stor mot mig med sitt perfekta leende.
- skulle jag kunna få prata med dig?
- visst.
- alltså i enrum.
jag tittar på tjejerna.
- jag kommer snart.
dom nickar mot mig och vi går in i huset och upp till mitt rum.
- jag vill bara säga att jag är så sjukt ledsen.
jag ruskar på huvudet.
- du har redan sagt det och det gör inget, det är inte ditt fel, allt är mitt fel.
Jeremy kramar om mig och jag lägger om mina armar om honom och jag tappar handduken, vi slutar att kramas och Jeremy tittar på mig och flinar mot mig, jag lägger mitt huvud på sned.
- din kropp är helt underbar.
han lägger sina händer på mina höften och drar mig till sig och jag tittar upp i hans ögon och han tar en hand på min kind och vi går närmre varande med ansiktet och jag känner hans andetag mot min hud.
kapitel 16 done.
vad tror ni kommer dom att kyssa varandra? det får ni veta i nästa kapitel.
puss & kram :)
Med vänlig hälsning julia <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Emilias liv!
Fiksi RemajaDet här är en teen fiction och det handlar en om en tjej som heter Emilia och hon är 19 år, och det är sommarlov så hon tog studenten, det kommer att handla om blandade grejer och det kommer att hända massor med bra och dåliga grejer på det här somm...