Η Έλενα είναι κυνική και καθόλου ρομαντική, πρακτικός και εργατικός άνθρωπος οργανώνει τα πάντα στην ζωή της ώστε να έρχονται όπως θέλει εκείνη. Έχασε τους γονείς της σε μικρή ηλικία και την μεγάλωσε ο θείος της με την γυναίκα του. Οι γονείς της έζησαν έναν θυελλώδη έρωτα και κατέστρεψαν πολλές φορές τις ζωές τους εξ αιτίας του. Για τον λόγο αυτό και η Έλενα αποφάσισε πολύ νωρίς ότι ο έρωτας είναι μια αυταπάτη, μια βλακεία που σε κάνει να πράττεις χωρίς λογική, να χάνεις τον εαυτό σου και να καταστρέφεσαι. Κάθε φορά που βλέπει ότι πάει να ερωτευτεί φεύγει μακριά. Η Έλενα δεν έχει φίλες για τον ίδιο λόγο. Είναι γενικά μοναχικός άνθρωπος, αλλά δυστυχώς καμία κοπέλα μέχρι τώρα δεν άντεξε τις απόλυτες και κάθετες ιδέες της για τον έρωτα....
Η Άννα είναι από την Ρουμανία, ήρθε στην Ελλάδα με μια βαλίτσα γεμάτη όνειρα... κάπου στην πορεία της γνώρισε τον Ντάνι και πίστεψε πως μαζί του θα ζήσει το παραμύθι της. Είναι ρομαντική και ευαίσθητη... ψάχνει τον πρίγκιπα που θα την πάρει με το άσπρο άλογο μακριά και θα ζήσει ευτυχισμένη δίπλα του...αλλά ο Ντάνι την ξυπνάει από το όνειρο της και την βγάζει σε μια πραγματικότητα που θυμίζει εφιάλτη... και όταν ψάχνει στήριξη στην καλύτερη και μοναδική της φίλη έρχεται αντιμέτωπη με μια αλήθεια που δεν θέλει να αντέξει....στο δικό της παραμύθι όχι απλά δεν υπάρχει πρίγκιπας...αλλά και η καλή της νεράιδα είναι κατά βάθος η κακιά μάγισσα...
Η Σοφία είναι εκρηκτική, έντονη, σαρωτική. Αλλά δίπλα στον Γιάννη γίνεται αρνάκι. Γιατί τον αγαπάει και τον θέλει τόσο πολύ που ανέχεται να τον μοιράζεται... με την γυναίκα του. Και εξ αιτίας του ανέχεται και έναν διευθυντή που της κάνει την ζωή κόλαση. Για χάρη του Γιάννη και γιατί λατρεύει την δουλειά της. Μέχρι που τα χάνει όλα... και τον Γιάννη και την δουλειά της και την ελπίδα της για τον έρωτα και την φιλία. Γιατί άλλο πράγμα είναι να μοιράζεσαι τον άντρα που αγαπάς με την γυναίκα του και άλλο να τον μοιράζεσαι και με μια ακόμα ερωμένη...
Ο Χάρης είναι ένας άντρας που ζει την ζωή του όπως θέλει. Ήρεμα, τακτοποιημένα και χωρίς πολλές ελπίδες για έρωτα. Δεν ανοίγεται και δεν αφήνεται να νιώσει πράγματα. Κάνει μια και μοναδική εξαίρεση για τον Ανδρέα που έρχεται να του αποδείξει περίτρανα πως δεν έπρεπε να κάνει το λάθος να αφεθεί και να αισθανθεί πράγματα γιατί όλα στην ζωή είναι άτιμα και κρυφά.... και όταν την ίδια στιγμή δεν παίρνει την προαγωγή που θέλει απλά και μόνο επειδή είναι γκέι αποφασίζει να πάρει την ζωή του στα χέρια του και να κάνει αυτό που του αξίζει...να βρεθεί κάπου που θα τον εκτιμάνε για αυτό που είναι...
Αυτοί οι τέσσερις θα βρεθούν σε ένα μικρό ξενοδοχείο χαμένο κάπου σε ένα βουνό. Θα πρέπει να το στήσουν από την αρχή, να το δουλέψουν και να αποδείξουν σε όλους και στους εαυτούς τους ότι μπορούν να τα καταφέρουν. Μόνοι τους εκεί πάνω, με συντροφιά τις στιγμές τους, τις αγωνίες τους και την ελπίδα για κάτι καλύτερο από όσα είχαν μέχρι τώρα, θα ανοιχτούν ο ένας στον άλλο όσο και αν παλέψουν για το αντίθετο και θα ζήσουν έναν χρόνο που θα φέρει τα πάνω κάτω στις ζωές τους. Έναν ολόκληρο χειμώνα γεμάτο έρωτα, γέλια, διασκέδαση, εντάσεις, καυγάδες, χωρισμούς....ένα χειμώνα έντονο και απολαυστικό.
Ένα σχεδόν χρόνο μετά θα είναι πια διαφορετικοί και όσα έγιναν που τους έφτασαν εκεί θα μοιάζουν πια πολύ μακρινά. Γιατί ο καθένας τους θα έχει βρει αυτό που έψαχνε....
Γιατί αυτοί οι τέσσερις θα έχουν βρει μια μικρή, παράξενη, μοναδική οικογένεια... θα έχουν βρει ο ένας τον άλλο....
Θα αρχίσω να ανεβάζω κεφάλαια τέλος Σεπτέμβρη...αλλά ήθελα να σας δώσω μια ιδέα για την νέα μου ιστορία....
Ελπίζω να σας αρέσει και αυτή όπως και οι προηγούμενες. Περιμένω τις ιδέες σας....
(κ για όσους έχουν διαβάσει το "Μέχρι το τέλος" η μια από τους πρωταγωνιστές θα είναι η Έλενα...η κόρη της Νανσυ και του Άκη!!!!!)
Σας φιλώωωωωω <3 <3 <3 <3
YOU ARE READING
Για ένα χρόνο...
RomanceΤέσσερις τελείως διαφορετικοί άνθρωποι θα βρεθούν να πρέπει να περάσουν ένα χρόνο μαζί...λίγο από επιλογή, λίγο από ανάγκη. Τέσσερις άνθρωποι που δεν έχουν τίποτα κοινό εκτώς από το γεγονός πως και οι τέσσερις νομίζουν πως δεν έχουν πια ελπίδα στον...