-Φίλησε με. Την διέταξε και εκείνη γούρλωσε τα μάτια της έκπληκτη. Είπα φίλησε με τώρα. Της είπε ξανά και σαν να διάβαζε τη επιθυμία της στο μυαλό της, επιτέλους άγγιξε τα χείλη του στα δικά της. Άνοιξε το στόμα του και η γλώσσα του αναζήτησε την δική της. Η Έλενα ανταποδίδοντας το φιλί ένιωσε μια έκρηξη σε όλο της το σώμα, μια περίεργη αίσθηση που δεν είχε ξανανιώσει και μια ταραχή που έκανε το σώμα της να μην έχει τον απόλυτο έλεγχο όπως είχε συνηθίσει.
Την φιλούσε ασταμάτητα και κάθε τόσο σταματούσε μόνο για να φιλήσει τον λαιμό της ή την άκρη του αυτιού της και ξαναναζητούσε τα χείλη της. Και αυτή που στην αρχή ήταν κάπως μαζεμένη τώρα κρατούσε το κεφάλι του και με τα δύο της χέρια και δεν τον άφηνε να ξεκολλήσει από κοντά της. Έπαιζαν χωρίς να μιλάνε ένα παιχνίδι εξουσίας προσπαθώντας με τις κινήσεις τους να κρατήσει ο ένας τον έλεγχο έναντι του άλλου. Δεν μπορούσαν να παραδοθούν στο φιλί και να απολαύσουν την στιγμή έτσι απλά, όχι ήταν και οι δύο πολύ εγωιστές για να το κάνουν.
-Τι; της είπε χαμογελώντας και την κοίταξε όπως στεκόταν μπροστά του με την ανάσα της κοφτή και το στήθος της να ανεβοκατεβαίνει γρήγορα ακολουθώντας τον ρυθμό της αναπνοής της.
-Άσε τις κουβέντες τώρα.... Και...φίλισε με, του είπε και αυτός έβαλε το χέρι του εμπόδιο ανάμεσα τους και δεν την άφησε να φτάσει το στόμα του.
-Αυτό είναι δική μου ατάκα....
-Δεν με νοιάζει ρε Άρη... φίλα με γαμώτο. Του είπε και τον έπιασε από τον γιακά του πουκαμίσου του και τον ανάγκασε να κάνει αυτό που του ζητούσε τραβώντας τον κοντά της.
-Είδες που τελικά με ήθελες σαν τρελή; Ψιθύρησε ανάμεσα από τα μαλλιά της και εκείνη ξαφνικά κατάλαβε τι έκανε. Φιλιόταν με τον Άρη, με αυτόν τον αντιπαθητικό, αχώνευτο, τεμπέλη άνθρωπο. Με αυτόν που κάθε φορά που τον έβλεπε ήθελε να τον σκοτώσει. Μα τι έκανε; Ήταν με τα καλά της; Τον έσπρωξε και απομακρύνθηκε από κοντά του αναζητώντας κάποιον από τους φίλους της γύρω της για να την σώσει.
-Τι έπαθες;
-Λες μαλακίες όπως πάντα, αυτό έπαθα.
-Μαλακίες το ότι με θες; Δε νομίζω... το φιλί σου πάντως άλλο έδειξε.
-Ναι οκ...
-Ρε Έλενα.... Αφού με θες...
-Κοίτα Άρη, δεν σε θέλω όπως νομίζεις εσύ... αλλά όπως και να έχει... έχεις έναν τρόπο να με νευριάζεις που δεν το αντέχω...
CITEȘTI
Για ένα χρόνο...
DragosteΤέσσερις τελείως διαφορετικοί άνθρωποι θα βρεθούν να πρέπει να περάσουν ένα χρόνο μαζί...λίγο από επιλογή, λίγο από ανάγκη. Τέσσερις άνθρωποι που δεν έχουν τίποτα κοινό εκτώς από το γεγονός πως και οι τέσσερις νομίζουν πως δεν έχουν πια ελπίδα στον...