-Πότε θα βγεις με τον μπάτσο εσύ μικρή; Ρώτησε η Σοφία την Άννα που ήταν κολημένη στο κινητό της τις τελευταίες ώρες μονίμως. Η Άννα σήκωσε τους ώμους της και συνέχισε να έχει το βλέμμα της στην οθόνη και να χαζογελάει μόνη της που και που. Με κάποιον μιλούσε, και από την αντίδραση της και την προσπάθεια της να κρυφτεί η Σοφία κατάλαβε πως αυτός που της έστελνε μηνύματα ήταν ο Ανέστης. Της έβαλε τις φωνές και άρχισε να της λέει πως έκανε βλακεία, πως ο άνθρωπος αυτός δεν ήθελε τίποτα άλλο πέρα από σεξ από εκείνη και πως αφού δεν έψαχνε κάτι τέτοιο καλά θα έκανε να μην ασχολείται μαζί του και να βγει με τον Στάθη που την είχε πλησιάσει με πιο ωραίο τρόπο και τουλάχιστον αυτός έμοιαζε καλό παιδί. Η Άννα όμως δεν έπαιρνε από λόγια. Στα δικά της μάτια, ο Ανέστης ήταν ένας υπέροχος, ενδιαφέρον τύπος που κατά βάθος ήθελε να κάνει σχέση μαζί της. Δεν ήξερε, δεν είχε ιδέα, δεν γνώριζε πως λειτουργούν τύποι σαν εκείνον και μέσα στο ρομαντισμό της θεωρούσε πως αυτός ο άνθρωπος ήταν ο άντρας που έψαχνε.
Έκανε μεγάλο λάθος και θα το ανακάλυπτε πολύ σύντομα....
Ο Στάθης δυστυχώς ήταν εξαφανισμένος πλέον, είχε προσπαθήσει να την προσεγγίσει για να κανονίσουν το ραντεβού που είχαν ακυρώσει αλλά έπεφτε σε τοίχο κάθε του απόπειρα και πλέον οι κινήσεις του ήταν πολύ μαζεμένες και διακριτικές. Φρόντιζε να υπάρχει αλλά δεν έκανε κάποια κίνηση γιατί έβλεπε πως η Άννα ήταν αλλού.
Εκείνη τρελαμένη με τον Ανέστη, που θυμόταν να τις στείλει μήνυμα μόνο αργά το βράδυ είχε στο μυαλό της ήδη σχεδιάσει το σπίτι που θα μεγάλωναν τα παιδιά τους. Μετά από πολλές προσπάθειες, κατάφεραν να συγχρονίσουν το πρόγραμμα τους και έκλεισαν επιτέλους ραντεβού μια Πέμπτη βράδυ που η Άννα δεν είχε πολύ δουλειά.
Αφού ετοίμασε τα πιάτα της έτρεξε να ετοιμαστεί για να δείχνει όμορφη για τον «άντρα» της και αφού φόρεσε αυτά που της είχαν υποδείξει οι υπόλοιποι είχε στηθεί στην υποδοχή του ξενοδοχείου και περίμενε τον Ανέστη που είχε ήδη αργήσει μισή ώρα. Τα παιδιά προσπαθούσαν μάταια έστω και τελευταία στιγμή να της αλλάξουν γνώμη και να την πείσουν πως αυτή δεν ήταν σωστή συμπεριφορά και αλλά δεν κατάφερναν τίποτα. Η Άννα ήταν ενθουσιασμένη, και δεν άκουγε κανέναν. Ο Ανέστης ήταν ο ιδανικός σύντροφος απλά ήταν παρεξηγημένος και θα τους το αποδείκνυε μετά από το ραντεβού τους, σκεφτόταν και χαμογελούσε ονειροπόλα μόνη της.
ESTÁS LEYENDO
Για ένα χρόνο...
RomanceΤέσσερις τελείως διαφορετικοί άνθρωποι θα βρεθούν να πρέπει να περάσουν ένα χρόνο μαζί...λίγο από επιλογή, λίγο από ανάγκη. Τέσσερις άνθρωποι που δεν έχουν τίποτα κοινό εκτώς από το γεγονός πως και οι τέσσερις νομίζουν πως δεν έχουν πια ελπίδα στον...