Ο Γιάννης

372 53 4
                                    

-Και που θα βρούμε εξοπλισμό για τη βόλτα με τα κανό;

-Θα σας πάμε εμείς πριν από την βόλτα σε ένα κατάστημα που νοικιάζει τα πάντα.

-Και πως θα κάνουμε κανό; Εγώ δεν ξέρω;

-Θα έχουμε μαζί μας και οδηγούς.

-Και πως θα μας πάνε αυτοί; Δεν θα οδηγήσουμε εμείς καθόλου τα κανό;

-Θα σας δείξουν τα βασικά πριν μπείτε στο νερό. Θα σας πουν και τα βασικά για την ασφάλεια σας.

-Και αν βρέξει;

-Θα βραχείτε ούτως ή άλλως... στο νερό θα βρίσκεστε, αλλά θα πάρουμε και αδιάβροχο για εσάς αν ανησυχείτε.

-Και πως θα πάμε; Πως θα γυρίσουμε;

-Κυρία Αλεξοπούλου, μην αγχώνεστε. Όλα είναι οργανωμένα και κανονισμένα. Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να απολαύσετε τις διακοπές σας. Για όλα τα υπόλοιπα φροντίζουμε εμείς, είπε ήρεμη η Σοφία και η γυναίκα έφυγε αν και ήταν έτοιμη να ρωτήσει πολλά ακόμα.

-Πως τα καταφέρνεις και δεν τις βρίζεις;

-Εμπειρία.... Απάντησε γελώντας στον Χάρη που τόση ώρα την παρακολουθούσε έτοιμος να πνίξει την κυρία Αλεξοπούλου και τις ερωτήσεις της.

-Και αντέχεις να περνάς όλη σου την ημέρα μαζί τους; Εγώ εδώ τους έχω λίγο και μου σπάνε τα νεύρα.

-Έλα μωρέ, έχουν πλάκα, όταν βγαίνουν από εδώ είναι πιο χαλαροί. Άσε που κάνεις και γνωριμίες.

-Ναι... γνωριμίες, γιατί για τίποτα άλλο δεν με βλέπω εμένα εδώ που ήρθα.

-Κάτσε μωρέ, γκρινιάρη. Ένα μήνα είμαστε μόνο, έχουμε ακόμα να δούμε...

-Δούμε δεν δούμε εγώ με αυτά τελείωσα. Άντε τίποτα έτσι για να μην ξεχάσω πως γίνεται το σεξ και μέχρι εκεί. Την πάτησα πολλές φορές, δεν το ξανακάνω.

-Δεν ξέρεις πόσο συμφωνώ.

-Για τι πράγμα συμφωνείτε με αυτό το ύφος και οι δύο; Μπήκε στην κουβέντα τους και η Άννα που μόλις είχε γυρίσει με την Έλενα από την αγορά.

-Να εδώ, λέμε ότι δεν πρόκειται να ερωτευτούμε ξανά...

-Βάλτε και μένα μέσα στο γκρουπ σας.... Ούτε εγώ, τους είπε η Άννα και η Έλενα συμφώνησε κουνώντας το κεφάλι της για τους δείξει πως ήταν στην ίδια πλευρά και εκείνη.

-Τι ωραία! Είμαστε τέσσερις μαγκούφηδες! Μπορούμε όταν γεράσουμε να έρθουμε εδώ πάνω να μείνουμε μόνοι μας παρέα με τις γάτες μας.

Για ένα χρόνο...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora